PvDr
Peter
Ikzelf. Aanmelden met een app, en wordt de socket actief gezet.Het bleek 42ct / kWh te kosten.Wie betaalt hiervoor als ik vragen mag?
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ikzelf. Aanmelden met een app, en wordt de socket actief gezet.Het bleek 42ct / kWh te kosten.Wie betaalt hiervoor als ik vragen mag?
Aha! Interessant om te weten. Dat het systeem zo geavanceerd is. Was gewoon nieuwsgierig, leek op een simpel stopcontact.Ikzelf. Aanmelden met een app, en wordt de socket actief gezet.Het bleek 42ct / kWh te kosten.
Bij Kanaleneiland in Utrecht is de walstroom gratis ;-)Aha! Interessant om te weten. Dat het systeem zo geavanceerd is. Was gewoon nieuwsgierig, leek op een simpel stopcontact.
Ow jee, vanaf vandaag staan er laadfiles ;pBij Kanaleneiland in Utrecht is de walstroom gratis ;-)
Ik den dat veel mensen niet eens door hebben dat hun laadpaal als openbaar staat aangegeven in de app, en anderen zullen het wel interessant vinden dat ze aan hun buurman kunnen vertellen dat ze iets kunnen verdienen aan hun laadpaal omdat deze openbaar staat.Ik moest vandaag in een woonwijk zijn in Nieuw Vennep. Omdat ik wat vroeg was voor mijn afspraak besloot in een lader op te zoeken en terug te wandelen. In de Shell Recharge app zag ik diverse mogelijkheden. Die bleken allemaal “Community by Shell Recharge” te zijn, oftewel gewone thuislader op de oprit van iemand. Op die oprit stond dan ook gewoon een auto, dus ook al had ik het gewild, laden kon ik daar echt niet. Wat is in hemelsnaam het nut hiervan? Laat die thuisladers gewoon weg.. niemand heeft hier iets aan.
Ik denk dat het leaseauto eigenaren zijn en een mooie prijs aan hun werkgever berekenen.Ik den dat veel mensen niet eens door hebben dat hun laadpaal als openbaar staat aangegeven in de app, en anderen zullen het wel interessant vinden dat ze aan hun buurman kunnen vertellen dat ze iets kunnen verdienen aan hun laadpaal omdat deze openbaar staat.
Contradictio in terminis. Een leaseauto eigenaar... Je bedoelt de berijder. De eigenaar is de leasemaatschappij.Ik denk dat het leaseauto eigenaren zijn en een mooie prijs aan hun werkgever berekenen.
Die waarschijnlijk lager is dan de prijs die de leasemij aan de werkgever berekentIk denk dat het leaseauto eigenaren zijn en een mooie prijs aan hun werkgever berekenen.
ik kan enkel publiek laden en gebruik in mijn buurt altijd de 4 zelfde laadpalen, 2 van Shell en 2 van Allego, nooit een probleem. Misschien heb ik geluknu werkt die domme RFID van electromaps maar zijn de laappalen zelf kappot...
Het is echt tijd dat belgie dit oplost.
subsidies voor laadpalen die ECHT openbaar zijn, maxmimum tarief, minimum 80% uptime, en bruikbare locaties.
ze maken er weer een zooitje van...
Was er maar een Tesla supercharger dichterbij...
Beetje zoeken vindt je heus stukken goedkoperZijn er hier nog meer mensen die afhankelijk zijn van openbare laadpalen? Ik vind het idioot dat ik voor 42ct/kWh aan een SuC kan laden, maar thuis in de straat 67ct/kWh mag aftikken voor een veel tragere laadpaal.
Hoe gaan jullie hier mee om? Ik zag in dit draadje al een fikse tariefsverlaging in Overijssel en Gelderland, maar daar heb ik in Tilburg weinig aan hehe. Ook de laadpas van MKB brandstof biedt met 60ct/kWh niet echt uitkomst.
Dat verschilt per locatie. In brabant waar dat begin dit jaar nog 20 ct was is het nu 40 cent. Hier in Amsterdam en ook in Utrecht is het ook bij de eigen palen 68 ctBeetje zoeken vindt je heus stukken goedkoper
bv Incharge Vattenfall, kost bij hun palen € 0,399 per kWh
Dat was mij ook al opgevallen, (prijsverschil per regio is ook van de zotte) maar als je goed zoekt, kan je wel goedkoper vinden.Dat verschilt per locatie. In brabant waar dat begin dit jaar nog 20 ct was is het nu 40 cent. Hier in Amsterdam en ook in Utrecht is het ook bij de eigen palen 68 ct
Nette locatie vd Valk Tilburg, wel door een slagboom. Ná de laadsessie wel ff je slagboom kaartje binnen (achterzijde bij de wand) zelf scannen en je kan zo weer uitrijden (kentekencheck)dus ik houd het op een halfuurtje Tesla SuC bij de lokale Van ver Valk.