Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

De nieuwe roadster

This site may earn commission on affiliate links.
leverbaar in 2020.
Als we nu zeggen 2021.... dan is mijn S 8 jaar; einde garantie van drivetrain en batterij.

Tijd voor iets nieuws dan toch ? voor mijn 60e verjaardag ! Een rode
een ideetje. we delen er eentje (rood is ok voor mij).
jij mag hem gans de week hebben en ik in het weekend.
jij betaal dus 200k $ /7*5= 142k$ en ik betaal 57k$;)
 
  • Like
Reactions: FVO and S-19910
Wat een moment om het vertrouwen in Tesla weer een boost te geven. Na alle negatieve publiciteit rond Model 3 nu ineens dit. Ik zit sinds vanochtend daadwerkelijk te mijmeren waar ik over een paar jaar 2 ton vandaan ga halen...gaat niet gebeuren, maar sinds lange tijd heb ik wel weer het gevoel 'deze MOET ik hebben'. Wat een specs, zelfs als ik de wortel neem van dit soort getallen is het een waanzinnige auto. Ben zwaar onder de indruk.
 
  • Like
Reactions: Zuid5.nl and HWS
Wat een moment om het vertrouwen in Tesla weer een boost te geven. Na alle negatieve publiciteit rond Model 3 nu ineens dit. Ik zit sinds vanochtend daadwerkelijk te mijmeren waar ik over een paar jaar 2 ton vandaan ga halen...gaat niet gebeuren, maar sinds lange tijd heb ik wel weer het gevoel 'deze MOET ik hebben'. Wat een specs, zelfs als ik de wortel neem van dit soort getallen is het een waanzinnige auto. Ben zwaar onder de indruk.

Ik zit al de hele ochtend te piekeren waar ik vandaag nog twee ton vandaan kan halen :)

Elon maakte trouwens ook een zelfverzekerde en rustige indruk.
Heel anders dan tijdens de Model 3 Delivery (toen was net zijn relatie met Amber Heard uit las ik gisteren)