Wat een ontzettende turn-off is dit zeg!
Enorm amateuristisch en het totale omgekeerde van klantvriendelijkheid. Ik kan mij voorstellen dat je plaatsvervangende schaamte hebt naar jouw zus toe. Temeer jij toch wel Tesla een warm hart toedraagt(droeg)
Ik was daar vorig ook zo bang voor bij mijn aflevering. Bij mij ging het echter allemaal goed.
Recent heb ik een van Moof gekocht en had alle negatieve berichten gelezen. Ik dacht nog, het lijkt wel Tesla van vorig jaar.
De ontvangst, na een fors delay, ging nog goed, maar binnen 20 km deed ie niks meer. De service was daarna superslecht, om van het gebrek aan bereikbaarheid niet te spreken. Refund zou binnen 2 weken gebeuren. Nu maand verder en nog niets. Goed, dit gaat maar om 2200 euro, maar voel me wel belazerd en totaal niet gehoord. Wat is dat toch met dit soort bedrijven en hun klantvriendelijkheid?
Heb al gekeken of Van Moof aandelen heeft en of die dan wel goed gaan......
Ik hoop wel dat het goed gaat komen met de Tesla en jouw zus. De auto is wel fijn als ie het doet.
Enorm amateuristisch en het totale omgekeerde van klantvriendelijkheid. Ik kan mij voorstellen dat je plaatsvervangende schaamte hebt naar jouw zus toe. Temeer jij toch wel Tesla een warm hart toedraagt(droeg)
Ik was daar vorig ook zo bang voor bij mijn aflevering. Bij mij ging het echter allemaal goed.
Recent heb ik een van Moof gekocht en had alle negatieve berichten gelezen. Ik dacht nog, het lijkt wel Tesla van vorig jaar.
De ontvangst, na een fors delay, ging nog goed, maar binnen 20 km deed ie niks meer. De service was daarna superslecht, om van het gebrek aan bereikbaarheid niet te spreken. Refund zou binnen 2 weken gebeuren. Nu maand verder en nog niets. Goed, dit gaat maar om 2200 euro, maar voel me wel belazerd en totaal niet gehoord. Wat is dat toch met dit soort bedrijven en hun klantvriendelijkheid?
Heb al gekeken of Van Moof aandelen heeft en of die dan wel goed gaan......
Ik hoop wel dat het goed gaat komen met de Tesla en jouw zus. De auto is wel fijn als ie het doet.