Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Eet- en Drinkgelegenheden in nabijheid van SuC + eventuele incentives voor Tesla eigenaars

This site may earn commission on affiliate links.
Arezzo SuC staat achter een soort posh vergane glorie hotel. Vlak bij de stalls ligt een zwembad. Wij netjes vragen, ja het mocht...voor 10,- euro p.p., no way! Als je een korte duik neemt heeft niemand het in de gaten daar, dus gewoon doen.
 
Ik ben nog wel regelmatig bij de SuC in Moers. Meestal maar voor 10-15 minuten om even bij te laden. Ik vind het altijd prettig om die tijd even te gebruiken voor lunch met een bak koffie. Bij de meeste SuC's weet ik dan een tankstation of broodjeszaak in buurt. In Moers heb ik laatst rond gereden en niet aantrekkelijks gevonden. De laadtijd is echter te kort om bij Valk zelf te gaan eten. Iemand nog een tip daar in de buurt voor een 'broodje to go'?
 
Ik ben nog wel regelmatig bij de SuC in Moers. Meestal maar voor 10-15 minuten om even bij te laden. Ik vind het altijd prettig om die tijd even te gebruiken voor lunch met een bak koffie. Bij de meeste SuC's weet ik dan een tankstation of broodjeszaak in buurt. In Moers heb ik laatst rond gereden en niet aantrekkelijks gevonden. De laadtijd is echter te kort om bij Valk zelf te gaan eten. Iemand nog een tip daar in de buurt voor een 'broodje to go'?

Ik ben bijna wekelijks in Moers en laad daar dan lang, dus heb de omgeving inmiddels wel grondig verkend. Geen Imbiss in de buurt te vinden :(. En vdr Valk heeft inderdaad geen snelle snacks, je bent aangewezen op de lunchkaart.

Zal eens een suggestie doen via hun website. Wat wij ervaren zal toch voor meer Tesla-bezoekers gelden.
 
Zwolle - VDV: in orde om eens te eten, of enkel te aperitieven op het terras
Metz - Leclerc: Beter een broodje bij Fischer en een koffietje aan de overkant dan eten bij Crescendo
Affi: Niet de zweterige en smerige McDo, wel de snackbar Liberty aan de overkant
Varazze: Lanpo, het piratenrestaurant met uitzicht
 
Vandaag in D-Lys Gent geweest ( Wow! 't was open !!! ) Auto geladen en ondertussen een snack genuttigd, ga ik nadien gaan afrekenen, "Neen, meneer, we geven geen korting meer voor Tesla".

Iemand dit al eerder ervaren?
Ik was er gisteren ook. Niet gevraagd om korting, ik wist niet dat die werd gegeven...
Snelheid viel tegen trouwens. Met 40 km in de accu kwam ik op zowel 3a als 3b niet boven ongeveer 70 Kw.