Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Full Self driving voor de helft van de prijs

This site may earn commission on affiliate links.
Ja bedrag is afgeschreven, 2100 euro. Maandag maar even een belletje naar Tesla, want dit is wel een heel mager verrassingsei :D:eek:

Na mijn bestelling van FSD had ik ook gehoopt op op z’n minst een melding in mijn auto dat ik iets heb gekocht wat alleen nog niet werkt. tesla gebeld en die vertelde dat het eigenlijk we had gemoeten maar dat is waarschijnlijk een kleine bug dat ik geen melding krijg. In hun systeem staat wendat ik fsd heb. De factuur heb ik wel gekregen :)
Blijf het geweldig vinden hoeveel mensen tesla vertrouwen en wat kopen waarvan we weten dat we het nog niet krijgen.
 
41E5141F-97DE-4EE5-B41F-E31ACF314260.jpeg
Na mijn bestelling van FSD had ik ook gehoopt op op z’n minst een melding in mijn auto dat ik iets heb gekocht wat alleen nog niet werkt. tesla gebeld en die vertelde dat het eigenlijk we had gemoeten maar dat is waarschijnlijk een kleine bug dat ik geen melding krijg. In hun systeem staat wendat ik fsd heb. De factuur heb ik wel gekregen :)
Blijf het geweldig vinden hoeveel mensen tesla vertrouwen en wat kopen waarvan we weten dat we het nog niet krijgen.
 
EDIT: Deze truc lijkt dus voor van alles en nog wat te werken, maar dus niet voor FSD... :mad:

Een nogal omslachtige truc om te zien of jouw auto ook FSD heeft is de volgende:
  1. Log in op je Tesla account en ga naar de pagina waar je het overzicht van jouw auto's hebt (Tesla SSO – Login).
  2. Right-click op het plaatje van je auto en selecteer "Copy image address". Deze link bevat alle opties die jouw auto heeft.
  3. Als de code APF2 voorkomt, dan heeft je auto de zelfrijdende functie. Je kunt deze link ook pasten op Tesla Options Decoder en dan toont die alle opties.
Er zijn ook sites waar je met je Tesla account moet inloggen, maar dit zou ik altijd ten zeerste afraden (men kan dan eigenlijk doen wat ze willen met je auto). De link bevat geen enkele informatie, waarmee jouw account te achterhalen is of welke auto je hebt (ook geen VIN). Om de TeslaStuff site te gebruiken is dus 100% veilig, maar als je ook dat niet vertrouwt (nooit iemand op het web vertrouwen), dan kun je altijd nog zelf je opties uit de link halen.

De link van mijn auto is: https://static-assets.tesla.com/v1/...2-PMBL,RFP2,WTAS&bkba_opt=1&context=dashboard (even klikken om de mooiste S van dit forum te zien :)). Sowieso leuk om je eigen link te hebben, want dan heb je ook meteen een plaatje van je auto met de juiste specs.
 
Last edited:
  • Informative
Reactions: FrankNL
  1. Als de code APF2 voorkomt, dan heeft je auto de zelfrijdende functie. Je kunt deze link ook pasten op Tesla Options Decoder en dan toont die alle opties.

info van mijn Model S incl verrassingsei

APPB: Enhanced Autopilot
CH04: High Amperage Charger
DRLH: Left Hand Drive
FG02: Exterior Lighting Package
MI03
PI01: Premium Upgrades Package
COL2-PMNG
RFFG: Glass Roof
WTAS: 19" Silver Wheels
 
Ik heb de Model 3 nu 4 weken en heb geen flauw idee hoe ik de upgrade naar EAP of FSD kan doen. Staat niet in mijn Tesla account of in de auto. Iemand een idee?
Ik heb vandaag de service afdeling gesproken, er zit nu een nieuw centraal team in Tilburg (wat ik begrepen heb vervangt deze de lokale service teams). Vandaag is een nieuw intern mailadres in het leven geroepen met een centraal persoon die deze problemen gaat oppakken (M3 levering begin feb zonder AP/FSD). Hoop in de komende dagen meer info te krijgen en zou alsnog met korting de FSD moeten kunnen bestellen. Ik hou jullie op de hoogte!
 
Ik heb vandaag de service afdeling gesproken, er zit nu een nieuw centraal team in Tilburg (wat ik begrepen heb vervangt deze de lokale service teams). Vandaag is een nieuw intern mailadres in het leven geroepen met een centraal persoon die deze problemen gaat oppakken (M3 levering begin feb zonder AP/FSD). Hoop in de komende dagen meer info te krijgen en zou alsnog met korting de FSD moeten kunnen bestellen. Ik hou jullie op de hoogte!
In ieder geval fijn dat twee mensen hetzelfde hebben gehoord, dat klinkt aardig gelijk aan wat ik hoorde; Model 3 - FSD upgrade