Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Het nieuwe berijderstopic

This site may earn commission on affiliate links.
Ik vrees van niet. Ik rijd elk weekend de grens BE/NL over en telkens opnieuw hetzelfde probleem, in beide richtingen
Je kan de ‘reconnect’ wat versnellen indien je enkele minuten na het verlies van signaal naar een andere Tunein zender overschakelt, en daarna terug naar je oorspronkelijke Tunein/Spotify. Meestal heb je binnen de 5 min terug verbinding op het nieuwe netwerk
Eigenlijk net zoals bij mobiele telefonie. We zullen ermee moeten leven.
 
Nee hoor. De wieltjes alleen.
Ik had vanochtend contact met Tesla Support ivm een AP issue. Mij werd oa geadviseerd om een reset uit te voeren met de scrolwieltjes én het rempedaal.
Nu heb ik naar aanleiding van jouw tip al eens al rijdend de beide scrolwieltjes gebruikt om te resetten, ECHTER: support adviseerde mij met dit NIET meer te doen daar de kans bestaat dat de auto in P schiet, met alle mogelijk vervelende gevolgen van dien!

Tevens werd aangegeven dat alleen de scrolwieltjes ook alleen het scherm resetten en niet de aangekoppelde systemen. Deze worden alleen gereset door scrolwieltjes samen met rempedaal te gebruiken.
 
Ik had vanochtend contact met Tesla Support ivm een AP issue. Mij werd oa geadviseerd om een reset uit te voeren met de scrolwieltjes én het rempedaal.
Nu heb ik naar aanleiding van jouw tip al eens al rijdend de beide scrolwieltjes gebruikt om te resetten, ECHTER: support adviseerde mij met dit NIET meer te doen daar de kans bestaat dat de auto in P schiet, met alle mogelijk vervelende gevolgen van dien!

Tevens werd aangegeven dat alleen de scrolwieltjes ook alleen het scherm resetten en niet de aangekoppelde systemen. Deze worden alleen gereset door scrolwieltjes samen met rempedaal te gebruiken.
Dank je. Weten we dat ook. Gisteren 2 keer gereset onder het rijden. Niet meer doen dus.
Reset met rempedaal heeft geen invloed op je instellingen??

15 dagen MS nu. 1250 km. Kan eigenlijk niet wachten om naar Italië te zoeven.
 
Dank je. Weten we dat ook. Gisteren 2 keer gereset onder het rijden. Niet meer doen dus.
Reset met rempedaal heeft geen invloed op je instellingen??

15 dagen MS nu. 1250 km. Kan eigenlijk niet wachten om naar Italië te zoeven.
Nee, instellingen worden niet gewijzigd, zelfs niet de muziek waar je naar luistert.

(KM 2253) (Ik ga dit jaar nog minimaal 3x naar Italië zoeven, weekendje, zomervakantie en F1 Monza:cool:)
 
Ik wil een pas in Duitsland bestellen waarmee ik onbeperkt kan laden voor een vast bedrag, bijvoorbeeld de pas van EWE.
Bij NewMotion zijn hier opties voor, of met abonnement lagere kWh kosten, of zonder (heb ik) en iets hogere kWh kosten.
Ook Plugsurfing is biedt deze mogelijkheden. Ik heb beide, meer voor noodgevallen. Zonder abonnement dus.
Is ook een apart topic voor volgens mij.