Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Weet iemand of er ergens een soort loket is waar je wensen voor software aanpassingen kan doen? En. Dan bedoel ik los van het twitter account van Musk :)

Het ontbreken van een zoekfunctie in de telefoon app is met heel veel contacten lastig, en elke keer iphone uit dock om die zoekfunctie te pakken is (zelfs met AP) niet erg veilig. Lijkt mij makkelijk te realiseren...
 
Weet iemand of er ergens een soort loket is waar je wensen voor software aanpassingen kan doen? En. Dan bedoel ik los van het twitter account van Musk :)

Het ontbreken van een zoekfunctie in de telefoon app is met heel veel contacten lastig, en elke keer iphone uit dock om die zoekfunctie te pakken is (zelfs met AP) niet erg veilig. Lijkt mij makkelijk te realiseren...

Je kan via stemsturing eenvoudigweg "call contact" zeggen... .
En als het een iPhone is kan het ook via Siri.
Hoef je zelf niet te zoeken
 
  • Like
Reactions: EelkoV
Dank voor de tip! De stemsturing en ik begrijpen elkaar alleen niet zo goed. Al vaak heel iemand anders gebeld :)
Siri had ik nog niet aan gedacht....

Siri werkt best goed, maar het bellen zoals @Firebird beschrijft is al veel beter geworden en best bruikbaar voor mij.
In het verleden ook wel eens verkeerde contacten gebeld, maar tegenwoordig zie ik een voostel voor namen in het kleine scherm komen, die lijken op de naam waarom ik heb verzocht. En daar zit het gezochte contact vaak wel bij.
 
Weet iemand of er ergens een soort loket is waar je wensen voor software aanpassingen kan doen? En. Dan bedoel ik los van het twitter account van Musk :)

Het ontbreken van een zoekfunctie in de telefoon app is met heel veel contacten lastig, en elke keer iphone uit dock om die zoekfunctie te pakken is (zelfs met AP) niet erg veilig. Lijkt mij makkelijk te realiseren...

Ik zou zo heel graag zien dat het mogelijk zou zijn om een playlist van Spotify omgekeerd te orderenen. Nu enkel mogelijk om oudst toegevoegde eerst te tonen, terwijl ik in mijn main playlist vooral de laatst toegevoegde wil horen. Ook super eenvoudig te implementeren. Zat ooit in mijn eerste lessen programmeren om een lijstje te orderen, maar blijkbaar niet aan gedacht of geen verdere vraag naar.

Edit: ik spreek hier over een gedeelde playlist tussen mijn home account en de account die ik gebruik in mijn wagen.
 
  • Like
Reactions: CL600 and Jelger
Geen kosten.(overigens heb ik geen onderhoud)
Stond op de invoice dat ze ruitenwisser vloeistof in gedaan hadden. Maar het nog net zo leeg als ik de auto bracht :D
Wel slecht ooit bij de Seat ook gehad ik zeg als je het erop zet moet je het wel doen antwoord ja is standaard melding ik tja als ik er voor betaal dan doe je het maar. Bij tesla vergeten ze ook steeds meer en meer dat ze auto’s van 100K plus service n.
 
  • Helpful
Reactions: Danny.Lan
Euhm, net een zeer kort rustig ritje achter de rug en bij thuiskomt dit vastgesteld:

Oeps.jpg


Ik kan het er voorlopig nog wel eens tegenaan duwen en hopen op 't beste maar dit kan toch niet de bedoeling zijn? Tips / tricks zijn welkom, ik heb in ieder geval een mailtje gestuurd naar 't SeC daar ik sowieso nog binnen moet voor enkele kleinere zaken (bv laadpoort die niet goed sluit)... maar in afwachting daarvan zijn jullie tips / tricks om het snel op te lossen zeker welkom. Heb enkele honderden km's te bollen de komende dagen dus voorlopig haal ik 'em er zelfs nog liever af en leg ik 'em in mijn wagen. Als ik dan tegengehouden word kan 'k deze post tonen :)

Alles is beter dan de nummerplaat kwijtspelen alvast. Secondenlijm vrees ik voor aantasting/aanvreten van 't koetswerk door de plakband heen en/of zelf beginnen boren zie ik me nu toch niet meteen doen... dus 'k weet het niet zo goed meer, zucht.

PS: En yep, da's een TMC-sticker. Dat zal de boosdoener geweest zijn vermoed ik :D
 
Zal mijn sticker (Als ik 100 post bereikt) ook daar plakken! Thanks for tip :)
Was je toevallig gisteren in Mechelen? Ik geloof dat ik daar een MX 75D met dezelfde kleurtje zag.
Nope, it wasn't me ;)

Update on the number plate: 'k heb heel de boel er af getrokken en even de nummerplaat uit de houder gehaald. In de koffer zelf zitten twee witte "vijzen", maar de nummerplaathouder kan je er spijtig genoeg niet 100% "in 't midden" op monteren lijkt het, er zal een minieme afwijking zijn. Even Youtube of zo checken, kwestie van geen schade aan te richten door iets los te vijzen wat niet hoeft, of vast te vijzen in iets waar 't niet mag :D
 
Euhm, net een zeer kort rustig ritje achter de rug en bij thuiskomt dit vastgesteld:

View attachment 273854

Ik kan het er voorlopig nog wel eens tegenaan duwen en hopen op 't beste maar dit kan toch niet de bedoeling zijn? Tips / tricks zijn welkom, ik heb in ieder geval een mailtje gestuurd naar 't SeC daar ik sowieso nog binnen moet voor enkele kleinere zaken (bv laadpoort die niet goed sluit)... maar in afwachting daarvan zijn jullie tips / tricks om het snel op te lossen zeker welkom. Heb enkele honderden km's te bollen de komende dagen dus voorlopig haal ik 'em er zelfs nog liever af en leg ik 'em in mijn wagen. Als ik dan tegengehouden word kan 'k deze post tonen :)

Alles is beter dan de nummerplaat kwijtspelen alvast. Secondenlijm vrees ik voor aantasting/aanvreten van 't koetswerk door de plakband heen en/of zelf beginnen boren zie ik me nu toch niet meteen doen... dus 'k weet het niet zo goed meer, zucht.

PS: En yep, da's een TMC-sticker. Dat zal de boosdoener geweest zijn vermoed ik :D


Oei !! :eek:

Niet alleen je plaat is losgekomen, ook de letters zijn er af gevallen !! :eek:

Ik zou ze toch vastvijzen en niet plakken.
Bij mijn S heb ik veiligheidsschroeven gebruikt. ( fasten only screws )

Unknown.jpeg


Xavier
 
  • Funny
Reactions: Petje1977
Euhm, net een zeer kort rustig ritje achter de rug en bij thuiskomt dit vastgesteld:

View attachment 273854

Ik kan het er voorlopig nog wel eens tegenaan duwen en hopen op 't beste maar dit kan toch niet de bedoeling zijn? Tips / tricks zijn welkom, ik heb in ieder geval een mailtje gestuurd naar 't SeC daar ik sowieso nog binnen moet voor enkele kleinere zaken (bv laadpoort die niet goed sluit)... maar in afwachting daarvan zijn jullie tips / tricks om het snel op te lossen zeker welkom. Heb enkele honderden km's te bollen de komende dagen dus voorlopig haal ik 'em er zelfs nog liever af en leg ik 'em in mijn wagen. Als ik dan tegengehouden word kan 'k deze post tonen :)

Alles is beter dan de nummerplaat kwijtspelen alvast. Secondenlijm vrees ik voor aantasting/aanvreten van 't koetswerk door de plakband heen en/of zelf beginnen boren zie ik me nu toch niet meteen doen... dus 'k weet het niet zo goed meer, zucht.

PS: En yep, da's een TMC-sticker. Dat zal de boosdoener geweest zijn vermoed ik :D
Coole persoplaat, in de Emiraten betalen ze daar miljoenen voor!