Bij de mijne (19k kms) zijn de wangen wel wat "gekreukt", ook zwarte next gen.
Still happy with my classic seats..........
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bij de mijne (19k kms) zijn de wangen wel wat "gekreukt", ook zwarte next gen.
<jank>
Woensdag mijn 90D opgehaald. Helaas wel paar dingetjes:
- Barstje in kunststof dingetje tussen de plafondlampjes
- Bluetooth connectie werkte niet goed met iPhone
- Tripplanner stuurde me vanuit Heemstede steevast over Aartselaar zodra er een supercharger nodig was. Ook als ik naar bijv. noord duitsland navigeer.
- Regensensor was niet in orde
- Bekleding passagierstoel vertoont meer kreukels dan men zou verwachten
Voor bovenstaande is de auto inmiddels in Amsterdam geweest. Alle punten behalve de kreukels zijn naar tevredenheid opgelost. Wat ik van die bekleding moet vinden weet ik nog niet. Ik vrees dat de kwaliteit hiervan gewoon ondermaats is en dat ik hiermee zal moeten leren leven.
Ik bemerkte nu alleen weer een resonantie in het rechterportier. Hoorbaar indien het volume op 6-7 staat, maar ook als je over een hobbeltje rijdt. Daar gaat men over een week naar kijken. Ik ga er vanuit dat dit ook gewoon opgelost wordt. Service is tot nu toe top.
</jank>
trekt vanzelf weg, is ontworpen als open structuur en niet afgesloten.View attachment 181281 Tis gdvd weer zover deze lichten zijn 3 maand oud
trekt vanzelf weg, is ontworpen als open structuur en niet afgesloten.
Raar, hier zien ze (buiten 1 kras door mij aan de armsteun ) er nieuw uit na 28k KM's (4 maand+ oud)Zien de wangen van de zetels bij iedereen zo hard af?
Na +-6000km ziet die er al niet meer uit.
(zwarte next gen stoelen)
Dan vind ik het wel raar dat mijn oude bakken van meer dan 10 jaar oud dat fenomeen niet hebben. Je zal maar juist naar de keuring gaan op een regenachtige dag afgekeurd is het vervolg.Het fenomeen kan als volgt fysisch verklaard worden. Bij het branden van de lampen warmt de lucht op en daardoor ontstaat een overdruk. Een deel van de lucht wordt uit de lamphouder geperst. En dan koelt het zaakje terug af en ontstaat een onderdruk. Er wordt lucht met vocht binnen getrokken die condenseert in de lamphouder.
@BjörnTM ,<jank>
Woensdag mijn 90D opgehaald. Helaas wel paar dingetjes:
- Barstje in kunststof dingetje tussen de plafondlampjes
- Bluetooth connectie werkte niet goed met iPhone
- Tripplanner stuurde me vanuit Heemstede steevast over Aartselaar zodra er een supercharger nodig was. Ook als ik naar bijv. noord duitsland navigeer.
- Regensensor was niet in orde
- Bekleding passagierstoel vertoont meer kreukels dan men zou verwachten
Voor bovenstaande is de auto inmiddels in Amsterdam geweest. Alle punten behalve de kreukels zijn naar tevredenheid opgelost. Wat ik van die bekleding moet vinden weet ik nog niet. Ik vrees dat de kwaliteit hiervan gewoon ondermaats is en dat ik hiermee zal moeten leren leven.
Ik bemerkte nu alleen weer een resonantie in het rechterportier. Hoorbaar indien het volume op 6-7 staat, maar ook als je over een hobbeltje rijdt. Daar gaat men over een week naar kijken. Ik ga er vanuit dat dit ook gewoon opgelost wordt. Service is tot nu toe top.
</jank>
Zien de wangen van de zetels bij iedereen zo hard af?
Na +-6000km ziet die er al niet meer uit.
(zwarte next gen stoelen)