Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Als ze je heel erg tegen staan, kun je altijd nog zoiets monteren:

Set universele wielmoerkapjes - Chroom Staal - 19mm - set à 20 s

import_809_SY%20WN19S_1_190px_190px.jpg
 
Heb ik extreem veel pech, of is het relatief normaal dat je in de eerste maand na aflevering drie keer retour moet?

Zelf heb ik alleen kort na aflevering de auto twee dagen moeten afstaan omdat de portieren links niet van buitenaf te openen waren, Dat was een beetje knullig, gloednieuwe auto maar je moest via de rechterkant over de stoelen kruipen om te kunnen wegrijden. De buren hebben zich er kostelijk mee geamuseerd :oops:.

Dat was ruim drie maanden en 12.000 km geleden. Sindsdien functioneert alles zoals het hoort, dus gelukkig heb ik de ervaring van veel mankementjes niet...
 
Helaas komt voor mij de derde keer dat de auto naar Amsterdam moet binnen een kleine maand eraan. Dit keer vocht in een achterlicht.
Heb ik extreem veel pech, of is het relatief normaal dat je in de eerste maand na aflevering drie keer retour moet?

View attachment 183769
Waren het punten die gelijk verholpen moesten worden? Ik heb eerst een lijst punten verzameld voordat ik de eerste afspraak maakte. Uiteindelijk 6x langs geweest in 13 maanden.