Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
bedoel je het openen van binnen of via het knopje van de umc/ SuC connector. bij de laatste 2 moet je een heel stuk boven het klepje mikken.
Neuh, ik hoor 'm ontgrendelen maar hij klapt gewoon niet open. Schoonmaken zou helpen maar er valt niet veel meer schoon te maken inmiddels. Beetje drukken op de reflector terwijl je de fob indrukt of de umc/suc-knop gebruikt helpt inmiddels. Het boven het klepje mikken heb ik niet zo'n last van, misschien hebben ze 'm verplaatst of de antenne beter gemaakt?
 
Enige waar ik nog niet uit ben is waarom soms het laadklepje niet open wil, maar het is niet echt reproduceerbaar nog. Staat alleen een beetje knullig als je wilt laden :)
Even melden bij je SeC bij het volgende onderhoud. Ik had dat ook en ze hebben 'm toen beter uitgelijnd. Sindsdien is het 100% opgelost, hij gaat altijd perfect open, zowel via het touchscreen, als via het knopje op de laadkabel van de UMC en Supercharger.

Edit: zie net dat je 'm wel hoort ontgrendelen, dat was bij mij inderdaad ook het probleem. Je hoorde wel die 'tik', maar hij kwam niet naar buiten.
 
Ik vond het open maken van het laadklepje met de knop op het handvat bij de SuC zo vaak een loterij (heb hem waarschijnlijk vaak te laag, bij de klep gehouden, maar ja het gaan staan zwaaien staat ook zo belachelijk), dat ik mij heb aangeleerd om het klepje op zo'n moment vanuit de centerconsole te openen. Doe eigenlijk niet anders meer.
 
  • Like
Reactions: PaulusdB
Nijntje gordelhoes?

9200000011791870_1.jpg
 
bedoel je het openen van binnen of via het knopje van de umc/ SuC connector. bij de laatste 2 moet je een heel stuk boven het klepje mikken.

Ik vond het open maken van het laadklepje met de knop op het handvat bij de SuC zo vaak een loterij (heb hem waarschijnlijk vaak te laag, bij de klep gehouden, maar ja het gaan staan zwaaien staat ook zo belachelijk), dat ik mij heb aangeleerd om het klepje op zo'n moment vanuit de centerconsole te openen. Doe eigenlijk niet anders meer.

de ontvanger zit in de achterruit !
Dààr moet je op mikken.


en dat voor twee Early Adopters :confused:;)
 
Dataverbinding en 3G; hoe functioneert dat bij jullie?

Ik heb eigenlijk standaard 1 of 2 streepjes LTE. 3G bijna nooit. Schermopbouw van flitsmeister is hierdoor zeer traag en vaak een blancoscherm.

Zoals al eerder gemeld heb ik regelmatig dat de auto na een nachtje UMC geen netwerkverbinding meer heeft. Dataverbinding moet opnieuw worden opgebouwd en ik ben dus weer bij het begin (ipv midden in die lekkere playlist van gisteren). Ik heb always connected aangevinkt staan en geen energysave modus aan oid.

Herkennen jullie beide dataverbindingseigenaardigheden?

Mark
 
Dataverbinding en 3G; hoe functioneert dat bij jullie?

Ik heb eigenlijk standaard 1 of 2 streepjes LTE. 3G bijna nooit. Schermopbouw van flitsmeister is hierdoor zeer traag en vaak een blancoscherm.

Zoals al eerder gemeld heb ik regelmatig dat de auto na een nachtje UMC geen netwerkverbinding meer heeft. Dataverbinding moet opnieuw worden opgebouwd en ik ben dus weer bij het begin (ipv midden in die lekkere playlist van gisteren). Ik heb always connected aangevinkt staan en geen energysave modus aan oid.

Herkennen jullie beide dataverbindingseigenaardigheden?

Mark

Vreemd! Al eens een Reset gedaan?
 
Ik heb net even zitten zoeken op internet en het blijkt dat LTE een snellere dataoverdracht kent dan 3G. Dus blijkbaar kan het niet sneller.

Nou, ik heb enkel een 3G -modem, en dus een maximaal een 3G -verbinding, net als zoveel andere onder ons. Ik heb maar af en toe dat er geen verbinding (3G) is maar normaliter werkt alles gewoon. Dus het is echt niet zo dat de 3G -verbinding de beperking is. Wat ik wel heb, dat is als hij thuis aan de WiFi hangt, en je dan vertrekt, het even duurt voordat hij overschakelt van WiFi naar 3G, dan duurt het even voordat het modem is ingelogd in het 3G -netwerk. Aansluitend is het regelmatig ook wel zo dat het even duurt voordat Spotify op zijn beurt ingelogd is, en je dan weer even je playlist o.i.d. moet opzoeken omdat hij "schoon" begonnen is.