F
Faiz71
Guest
Zou mooi zijn als het kan. Ben benieuwd naar het prijskaartje van de upgradeBlijkbaar kan het gewoon, Tesla to Offer MCU Update Option, Also Planning Software Improvement
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zou mooi zijn als het kan. Ben benieuwd naar het prijskaartje van de upgradeBlijkbaar kan het gewoon, Tesla to Offer MCU Update Option, Also Planning Software Improvement
Geachte heer,
Ik ben momenteel bezig met uw dossier. Later deze week mag u van mij antwoord verwachten.
Met vriendelijke groeten, cordialement, kind regards,
Beste T.Zo reply van de service medewerker
Het bewijs gevraagd (logs) wat stuk was aangezien nu de kosten voor mij onduidelijk zijn. Een AC lader (die perfect werkt) vervangen omdat DC laden niet werkt + waarom het al na 2 jaar defect is.
Beste T.
Kunnen we iets afspreken?
Ik verwacht namelijk dat men wel bij zinne komt m.b.t. jouw reparatie. En dat je dus tot een voor jou acceptabel vergelijk weet te komen. Onderdeel van dat vergelijk zal zijn dat je de inhoud daarvan niet publiekelijk mag communiceren.
Uw missie, mocht u deze accepteren, is om deze code in een creatieve post te verwerken.
Prettige Paasdagen!
(Deze boodschap kan nog 12 uur aangepast worden om deze codes te verhullen.)
Vooral het sturen en remmen was lastig. Ook ABS, airbags en dergelijken vielen uit. Zelfs de ruitenwissers kon ik niet meer bedienen, maar het was gelukkig droog.
Dus Tesla maar bellen, maar daar hebben ze het kennelijk te druk want ik werd pas na 30 minuten te woord gestaan door Engelstalig iemand die me eigenlijk niet kon helpen en me vertelde dat ik maar zelf moest uitzoeken hoe ik de auto weggesleept krijg, omdat als ik niet in de auto was ze niets konden doen.
Dan maar lid geworden van de ANWB ter plekke. Die kreeg de auto uiteindelijk wel geopend, dus ik kon weer plaats nemen en ik dacht weer naar huis te kunnen rijden, maar de auto wilde echt niets meer. Alleen het middenscherm bleef gewoon aan. Tesla Road assisitance was daarna gewoon compleet onbereikbaar. Dus toch maar laten slepen. Dat is echt lastig als je niet kunt sturen. Uiteindelijk wel gelukt. vierenhalf uur later was ik weer thuis, zonder vervangend vervoer. Auto staat nog steeds bij de sleper.
Om de shutdown te kunnen doen moet hij in de P staan en die deed het niet meer.Just out of curiosity, heb je een volledige power-off geprobeerd? Als de MCU nog wel werkt kan je die selecteren, dan blijven zitten en na 4 minuten de deur openen en de rem intrappen. Na power off hoor je de systemen een voor een uitschakelen (voor het eerst de AP computer horen blazen).
Inderdaad ernstige vastloper, misschien ook eens posten in het Engelstalige deel, daar zitten paar experts en Tesla leest daar mee.
Gisteravond had ik wel een raar geval. De auto begon op de snelweg alle systemen uit te schakelen. Echt alle alarmen gingen af en werkelijk alle lampjes brandde. Resetten werkte niet. Bij een benzinestation even uit de auto gegaan en uitgezet, maar hielp niet echt. Verder rijdend begon ook de stuurbekrachtiging te stoppen en dat is in de binnenstad van Amsterdam echt niet grappig. Ik kreeg hem nog wel geparkeerd maar daar bleef hij in N staan, dus geen parkeerrem. Ik heb maar een steen achter de band gelegd om te voorkomen dat hij achteruit rolde. Vervolgens gooi ik de deur dicht en blijft de auto gewoon aan. Spotify bleef spelen, lampen aan, alles bleef het doen. Maar ik kwam er niet meer in. Dus Tesla maar bellen, maar daar hebben ze het kennelijk te druk want ik werd pas na 30 minuten te woord gestaan door Engelstalig iemand die me eigenlijk niet kon helpen en me vertelde dat ik maar zelf moest uitzoeken hoe ik de auto weggesleept krijg, omdat als ik niet in de auto was ze niets konden doen.
Dan maar lid geworden van de ANWB ter plekke. Die kreeg de auto uiteindelijk wel geopend, dus ik kon weer plaats nemen en ik dacht weer naar huis te kunnen rijden, maar de auto wilde echt niets meer. Alleen het middenscherm bleef gewoon aan. Tesla Road assisitance was daarna gewoon compleet onbereikbaar. Dus toch maar laten slepen. Dat is echt lastig als je niet kunt sturen. Uiteindelijk wel gelukt. vierenhalf uur later was ik weer thuis, zonder vervangend vervoer. Auto staat nog steeds bij de sleper.
Ik voelde me wel behoorlijk in de steek gelaten door Tesla Road assistance.