Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Ik kreeg vandaag tijdens mijn service beurt een X (top, ik dacht vragen, een nee heb je een ja kan je krijgen).

Echter op de AP heb ik van heel de dag geen enkele auto op het linker of rechtervak gezien op het scherm, en rechts inhalen deed hij dan ook constant. Ik heb zelf AP 1 en daar is rechts inhalen boven de 70 en 80 km/u reeds lange tijd met een update verholpen. Ik heb met het inleveren vergeten er melding van te maken, maar vond het bizar dat hij enkel auto’s in eigen rijvak zag.
 
Ik kreeg vandaag tijdens mijn service beurt een X (top, ik dacht vragen, een nee heb je een ja kan je krijgen).

Echter op de AP heb ik van heel de dag geen enkele auto op het linker of rechtervak gezien op het scherm, en rechts inhalen deed hij dan ook constant. Ik heb zelf AP 1 en daar is rechts inhalen boven de 70 en 80 km/u reeds lange tijd met een update verholpen. Ik heb met het inleveren vergeten er melding van te maken, maar vond het bizar dat hij enkel auto’s in eigen rijvak zag.

Dit is al sinds begin met AP2(,5). Hij ziet ze ongetwijfeld wel, maar toont ze (nog) niet op scherm.
 
Had hetzelfde laatst bij Amsterdam; uiteindelijk gewoon langsgegaan om een afspraak te maken. Maar dat is natuurlijk niet voor iedereen goed te doen.

Wat je kunt proberen is zodra ze ‘s ochtends open gaan te bellen. Dan is nog niet iedereen al druk bezig wellicht?
van gekkigheid ook maar even langsgewipt om 18:00. 2 uberrelaxde buromedewerkers aangetroffen die gelukkig in staat waren om nog een afspraak te maken. beetje wazige reactie op telefonische onbereikbaarheid helaas.
 
  • Funny
Reactions: Marcel2
Vanochtend kreeg ik tijdens het rijden in onze S spontaan de melding “parkeerhulp uitgeschakeld”. Deze melding had ik vanavond nog steeds. Heeft iemand een idee wat dit kan hebben veroorzaakt en wat de oplossing kan zijn? Een harde en softe reset bieden geen oplossing.

View attachment 289620
Al een oplossing door Tesla gevonden? Mijn wagen heeft hetzelfde probleem, lijkt gerelateerd te zijn met de sensor rechts achter en regen... SEC Amsterdam gaat de logs nakijken.
 
Kort na aflevering was mijn luchtvering linksachter niet goed. (de auto hing scheef, zelfs tijdens het rijden). Als je geduld hebt en de luchtvering een paar keer van stand veranderd dan lijkt hij zich wel weer recht te zetten.
Na een dagje SeC zou het opgelost moeten zijn, het een en ander vervangen en dus ik weer blij op pad. Ik weet niet of het de volgende dag direct al weer was of de dag erna maar de auto stond weer scheef. Ik heb een nieuwer type luchtvering maar dat begint nu meer in een vloek dan een zegen te worden.
Dit weekend gebeld met pechhulp maar die constateerden geen foutmeldingen en dus moet ik nu maar wachten op een reactie van een Sec.

(Met scheef bedoel ik dit...)
lowrider.jpeg
 
Ik heb last van behoorlijk verroeste actuators van de trunk.
Ik ben al buiten de garantie, maar wat is jullie idee hier over? <...>
Lijkt me galvanische corrossie -> ontwerpfout -> dient uit coulance opgelost te worden.
Desondanks, succes ermee. Het personeel heeft een assertiviteitscursus gehad en Georg Ell is inmiddels vervangen door een dame uit de modewereld. Keiharde business, als je het mij vraagt. Van die dame gaan we nog wel horen, zo niet de pijn voelen.
 
Na het laden bij SuC Beelitz bleef de GPS positie hangen. Elke vorm van reset was geen hulp. Technical support geheel onbereikbaar zelfs na diverse pogingen.
Onacceptabel mijn inziens.

Uiteindelijk via afdeling verkoop( gek hè, direct bereikbaar!) technical support te pakken gekregen. Het was gelukkig op kantooruren dat wij een probleem hadden.

Helaas geen oplossing. Diagnose op afstand gaf aan dat het probleem de gps antenne zou moeten zijn. Geloof ik zelf echter niet. Verdere diagnostiek op afstand zou nog volgen en ik zou op de hoogte gehouden worden.

Met behulp van Waze op mijn iPhone en mijn geheugen naar de volgende SuC gereden. Het geheel uitvallen van de navigatie gaf veel stress bij mijn vrouw die de chauffeur was.

Hier bij het wegrijden een spontaan herstel van de GPS positie en dus weer een werkende navigatie.

Ik heb begrepen dat Tesla 20 technical support medewerkers zoekt.
Meer bieden en je hebt de vacatures zo opgevuld. Tevens voldoende zekerheden bieden omdat ik nij voorstel dat dr juiste mensen voor de job twijfel kunnen hebben over het voortbestaan van hun nieuwe werkplek.

Hopelijk krijg ik antwoord op mijn vraag dat de verantwoordelijke zich verantwoord en wat het echte probleem was met uiteraard een oplossing.

Eigenlijk best teleurgesteld in de zeer slechte bereikbaarheid en de onverwachtse storing help niet mee in het vertrouwen.
 
Ik ben heel erg benieuwd naar het percentage van alle Tesla’s die daadwerkelijk problemen ondervind. Dat dan afgezet tegen andere merken, zelfde criteria, over tijd.

Mijn gevoel is dat Tesla nog achter loopt, dus meer problemen heeft per 1000 geleverde auto’s. Vraag me alleen af of dat terecht is of wordt ingegeven door deze thread die ik toch nauwlettend in de gaten hou.

Weet iemand of hier cijfers van zijn?
 
Na het laden bij SuC Beelitz bleef de GPS positie hangen. Elke vorm van reset was geen hulp. Technical support geheel onbereikbaar zelfs na diverse pogingen.
Onacceptabel mijn inziens.

Uiteindelijk via afdeling verkoop( gek hè, direct bereikbaar!) technical support te pakken gekregen. Het was gelukkig op kantooruren dat wij een probleem hadden.

Helaas geen oplossing. Diagnose op afstand gaf aan dat het probleem de gps antenne zou moeten zijn. Geloof ik zelf echter niet. Verdere diagnostiek op afstand zou nog volgen en ik zou op de hoogte gehouden worden.

Met behulp van Waze op mijn iPhone en mijn geheugen naar de volgende SuC gereden. Het geheel uitvallen van de navigatie gaf veel stress bij mijn vrouw die de chauffeur was.

Hier bij het wegrijden een spontaan herstel van de GPS positie en dus weer een werkende navigatie.

Ik heb begrepen dat Tesla 20 technical support medewerkers zoekt.
Meer bieden en je hebt de vacatures zo opgevuld. Tevens voldoende zekerheden bieden omdat ik nij voorstel dat dr juiste mensen voor de job twijfel kunnen hebben over het voortbestaan van hun nieuwe werkplek.

Hopelijk krijg ik antwoord op mijn vraag dat de verantwoordelijke zich verantwoord en wat het echte probleem was met uiteraard een oplossing.

Eigenlijk best teleurgesteld in de zeer slechte bereikbaarheid en de onverwachtse storing help niet mee in het vertrouwen.


Ik had het zelfde probleem, auto uitschakelen via menu heeft het bij mij opgelost!

Bereikbaarheid was ook .....