Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Heb nu 4 weken mijn nieuwe S. Bij het bellen krijg heel vaak de klacht dat er een enorme echo te horen is. Ik hoor hem niet, maar degene die mij belt hoort zichzelf na enkele seconden.
Ook valt mij op dat ik het geluid op 8 moet zetten om te verstaan wat iemand zegt. Volgens mij was dit bij mijn oude S niet zo.
Reset helpt niet.
Iemand ook dit probleem / een oplossing?

Wellicht kan het veranderen van het volume op de telefoon helpen.
 
Hmmmmm,
Stap net in, en dit komt in het scherm:

B6F1F7DB-3F95-4F98-B94E-EA79D1A64C03.jpeg
 
Na rebooten bleef de melding.
Nadat hij een uurtje had stil gestaan was het er niet meer toen ik weer instapte.
Echt handig zo'n zelf reparerende auto. ;)
Heb hetzelfde voorgehad; schijnt een sporadisch optredende verstoring van de communicatie met de aansturing van de luchtvering te zijn. Ik vergelijk het maar met mijn WiFi router c.q. glasvezelaansluiting, af en toe zijn die de draad kwijt en helpt een reset hen weer op het rechte pad. Knullig, maar zo schijnt het nu eenmaal te moeten werken.
 
Zucht, net op parkeerterrein: sleutel niet herkend. Gelukkig mobiel bij me dus auto kon open en sleutel neergelegd. Nog steeds niet te. Dus starten met mobiel. Kom ik na 5km thuis doet alles het weer....

Vermoeiend... Gelukkig geen bekenden in de buurt
 
Als ik dat wist.... Enige wat ik kon bedenken was batterij leeg, maar dan zou hij het thuis ook niet moeten doen. Laat ik het zo zeggen: ik heb de laatste 10-15 jaar in auto's gereden met een sleutel/zender. Dit nog nooit meegemaakt. Maar ach, de geneugten van Tesla rijden, zal ik maar zeggen
Ja. Al veel over gelezen. Ik neem altijd maar sleutel en telefoon mee als ik uitstap.