You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Qua klachten: stennis schoppen en in de boom klimmen totdat je fatsoenlijk geholpen wordt.
Qua rijden: al die EAP en TACC onzin uitzetten en lekker in classic mode genietend zoeven over 's lands wegen.
Het is gewoon nog een aantal jaar te vroeg voor een goed werkende AP, als je er nu al voor gaat moet je simpelweg beseffen dat je een beta tester bent. Moet er zelf niet aan denken om me zorgen te maken over belijning of afritten of phantom brakes of whatever, ik wil gewoon zelf rijden in de fijnste auto die er op dit moment te koop is.
Dus doe hem weg, koop een ICE en kom over 4-5 jaar weer terug, dan zal AP inmiddels wel voldoen aan je verwachtingen.
Het is niet leuk om teleurgesteld te zijn. Ik voel met je mee.De meeste ICE fabrikanten lijken al verder te zijn qua AP en TACC. Terwijl dit het selling point van Tesla is.
Ook de verwachtingen die worden geschapen in de reclamefilmpjes van Tesla zijn extreem ver af van wat de werkelijkheid brengt.
Fijn rijden doet hij stukken minder dan dat mijn ICE deed. Stoplichtsprintjes zijn het enig dat indruk maakt maar als je bij 140km het e-pedaal indrukt blijkt dat er van het bij lage snelheid indrukwekkende vermogen nog maar weinig over.
Dat hij niet denderend in elkaar gezet is neem je voor lief omdat je dan verwacht de beste AP te krijgen.
De verkooppraatjes over de AP blijken na aankoop niet waar en dan blijft er weinig over van het Tesla verkoopverhaal.
Het is niet leuk om teleurgesteld te zijn. Ik voel met je mee.
Intussen: fijn dat je een EV hebt gekocht, dank voor de bijdrage aan een schonere toekomst.
Succes en prettige vakantie!Inmiddels afgesproken, met Executive Care en het Service Centre, dat we op vakantie gaan met de ICE en de Tesla gaat die tijd logeren bij het Service Center. Hopelijk is dat lang genoeg om het A4tje met punten opgelost te krijgen.
Ben wel benieuwd welke systemen dan verder zijn dan AP.De meeste ICE fabrikanten lijken al verder te zijn qua AP en TACC. Terwijl dit het selling point van Tesla is.
Volvo is best goed, vergelijkbaar op veel punten. Veel beter zou ik niet zeggen.Ben wel benieuwd welke systemen dan verder zijn dan AP.
Rob, ik denk serieus dat jij een zgn 'maandagmorgen-model' te pakken hebt.. Ik vind AP geweldig werken, het maakt met name het lange afstand reizen zoveel makkelijker en ontspannender... Balen, ik hoop dat je eruit komt...Inmiddels afgesproken, met Executive Care en het Service Centre, dat we op vakantie gaan met de ICE en de Tesla gaat die tijd logeren bij het Service Center. Hopelijk is dat lang genoeg om het A4tje met punten opgelost te krijgen.
Toen ik vorig jaar op zoek was naar een elektrische auto heb ik vrij serieus overwogen een Hyundai Ioniq te kopen. Ik heb een tijd lang het Ioniq-forum bezocht en ook daar was fantoom remmen een veel voorkomend onderwerp. Het is dus niet alleen aan Tesla's voorbehouden.mijn schoonvader heeft net een nieuwe xc40:
- ook phantom brakes
- onverwachte uitwijkingen
maar verder is er wel blij mee
- De gordel van de passagiersstoel blokkeert vaak. Dat wil zeggen als mijn vrouw uit ademt en de gordel iets meer ruimte krijgt trekt hij strak.
Je vrouw achterin laten zitten is zeker geen oplossing?- De gordels van de tweede en derde zitrij blijven een beetje slap hangen.
Je vrouw achterin laten zitten is zeker geen oplossing?
Die is blijkbaar niet een maandagochtend modelIk laat de mijne rijden. Dat is betrouwbaarder dan de AP en hoef ik ook niet te sturen.