Vind ik persoonlijk niet. Je gaat nooit voor de lol aan een HPC staan, hoop ik.
De stroom die er uit vloeit is op zich niet duurder. (Akkoord dat je een fee betaalt)
Net zoals brandstof naast de autostrade, die is ook altijd iets duurder maar niet x3, bij wijze van spreken.
In het geval van Ionity is 0,79 gewoon je reinste afzetterij, sluit het geheel dan voor niet klanten, zoals bij Tesla
Het argument van beschikbaarheid vind ik ook onrustwekkend, ik ga ervan uit dat het aantal stations nog flink de hoogte in gaat alsook dat de laadtijden fors zullen dalen in de toekomst.
Als dit het beste is wat we (zullen) kunnen op vlak van laden dan vrees ik dat elektrisch rijden niet tot een algemene doorbraak zal komen. Wat als we straks allemaal aan het sterkeren zijn gegaan?
Met de huidige laadtijden en aantal stations, zal elke SUC constant vol staan (België=6 miljoen auto’s) dus dit moet , volgens mij, technisch opgelost worden en niet, zoals altijd in Belgie, door de prijs te verhogen.
De stroom die er uit vloeit is op zich niet duurder. (Akkoord dat je een fee betaalt)
Net zoals brandstof naast de autostrade, die is ook altijd iets duurder maar niet x3, bij wijze van spreken.
In het geval van Ionity is 0,79 gewoon je reinste afzetterij, sluit het geheel dan voor niet klanten, zoals bij Tesla
Het argument van beschikbaarheid vind ik ook onrustwekkend, ik ga ervan uit dat het aantal stations nog flink de hoogte in gaat alsook dat de laadtijden fors zullen dalen in de toekomst.
Als dit het beste is wat we (zullen) kunnen op vlak van laden dan vrees ik dat elektrisch rijden niet tot een algemene doorbraak zal komen. Wat als we straks allemaal aan het sterkeren zijn gegaan?
Met de huidige laadtijden en aantal stations, zal elke SUC constant vol staan (België=6 miljoen auto’s) dus dit moet , volgens mij, technisch opgelost worden en niet, zoals altijd in Belgie, door de prijs te verhogen.