You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat is grappig, ik heb ook een 100D en die komt ook exact uit op 509KM als hij voor 100% is volgeladenVoor wat het waard is heb ik een nieuwe 100D even naar de 100% gebracht (niet gewacht tot hij klaar was, stond nog met 2kW te druppelen) en kwam nu uit 509 km typical range mode uit. Nog een ingaven in de sheet, dus die ook maar even toegevoegd.
Die van mij gaf vorige week 512 aan maar als ik haar op 100% zet en hij meld dat ze klaar is. Dan even via app even kabel onlocken en laden weer starten dan is hij nog 5-10 aan het bijdruppelen en is ze is 100% vol.Dat is grappig, ik heb ook een 100D en die komt ook exact uit op 509KM als hij voor 100% is volgeladen
edit: nog leuker is is dat wij exact dezelfde config hebben, exterieur en interieur exact hetzelfde enkel de velgen niet, toevallig ook een xpel ultimate full wrap?
Energie Gratiz kan je dit vertellen, die zit met zijn huidige accu rond die km stand.Wat zou de range moeten zijn voor een Tesla S 85 met 280.000km?
Wat zou de range moeten zijn voor een Tesla S 85 met 280.000km?
Mijne haalt 354 km bij 100% (zonder trucen met nadruppelen). KM 272.000Wat zou de range moeten zijn voor een Tesla S 85 met 280.000km?
Maar wat was originele range van een S 85 classic (sept 2014) of hoor ik dat te wetenOp basis van de data in de sheet, zo'n 91% van origineel.
MaxRange Tesla battery survey
395-400km when new.Maar wat was originele range van een S 85 classic (sept 2014) of hoor ik dat te weten
Ok, geloven wij dit als nuchtere nederlanders: An explanation to supercharging advantage for batteries.
Dus superchargen is goed en heel langzaam laden, oftewel 3x16A.
Ik ben sowieso van mening dat onze 100% nooit echt 100% is en dat ze net als een SSD een buffer hebben gereserveerd, dus 100% laden is niet schadelijk want hij is niet echt 100% (fool proof). Volgens mij is de 100kW batterij een 102kW batterij dus een buffer van 2kW, klopt dit?