Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Minder sjieke tesla eigenaren door verkoop succes model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Jeetje, wonend in ‘t Gooi, corpsbal, hockeyer, en toch maar 4 goed.

Ben bang dat ik deze zomer weer mag aansluiten voor een onvervalste kennismakingstijd......

En die Tesla moet ik direct inleveren!

Ik slechts 8 en dat terwijl ik nog in etiquette getraind ben door Mevr. van Ditzhuyzen.

Zal wel komen omdat ik afgelopen jaar een M3 gekocht heb. ;)
 
  • Funny
Reactions: OttoR and DutchTM3
Damn…

Aantekening 2020-01-14 215533.png
 
  • Funny
Reactions: DutchTM3
Wat een geweldige topic

Ik sluit me volledig aan bij de topicstarter, maar wil hem dan doortrekken naar de Model S.
Toen ik in 2017 mijn S had gekocht ja gekocht, zag ik met regelmaat bij de SuC in Zuidoost een grote Surinamer laden...uiteraard was het laden gratis zijn toch allemaal steuntrekkers die buitenlanders! Het was zo een type als je op straat loopt je toch ff oversteekt....wat blijkt de beste man woonde ook nog eens in de Bijlmer...vreselijk allemaal...waar gaat het naar toe met met ons kak-merkje...dacht ik toen.

Toen ik na een lange dag zwoegen op kantoor..(ben directeur van een 2tal bedrijven mediabureau en uitgever)thuis kwam en voor de spiegel stond schrok ik me dood...


Wat bleek ik was die asociale Surinamer uit de Bijlmer die in een auto van 100 k heeft die eigenlijk bedoeld was van sjieke oudere blanke mannen met Jacob Cohen broekjes, zonnebrillen op hun hoofd, leesbril op hun neus, nonchalant lopend met een wit overhemd aan die van achter over de broek hing.

Ben super blij me de asociale M3 rijders, eindelijk een groepering die het asociale gedrag een warm hart toedraagt en waarbij ik me volledig thuis voel!

Ik stem voor een coffeeshop op elke SUC