Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Nee, enkel in geval van nood (= niet SC Badhoevedorp kunnen bereiken)
Hmm, ze kunnen misschien MX (Mansvelt Expotech) inhuren, dat is het bedrijf dat ook op beurzen in de RAI en Utrecht e.d. heel snel alle elektra installeert en na de beurs weer weg haalt. Moet er alleen een serieuze 3 fasebron in de buurt zitten waar de elektra ook vandaan getapt kan worden, maar dat zit vermoedelijk wel goed in een haven.
Mansvelt Expotech zich trouwens vlak in de buurt van Tesla Amsterdam, hemelsbreed minder dan 1km afstand.
 
Ik dacht met 15 minuten buiten te staan. Intussen wacht ik al twee uur totdat mijn auto van de kade komt.... geduld is een schone zaak. Hij staat in de “wash” zegt de man aan de balie. De wash? Op het koopman terrein? Nou ja. Beter dan de man die net te horen krijgt dat hij in Tilburg moet zijn voor de collega die op wintersport is...
 
Ik dacht met 15 minuten buiten te staan. Intussen wacht ik al twee uur totdat mijn auto van de kade komt.... geduld is een schone zaak. Hij staat in de “wash” zegt de man aan de balie. De wash? Op het koopman terrein? Nou ja. Beter dan de man die net te horen krijgt dat hij in Tilburg moet zijn voor de collega die op wintersport is...
Ze wassen de auto, das toch mooi!
 
  • Funny
Reactions: roekke
Aankomende zondag mogen wij hem ook ophalen in Amsterdam om 14:00. Kenteken is al bekend via LM.

Liever zouden we hem morgen/zaterdag al ophalen. Bij Tesla is er niet doorheen te komen, iemand ervaring met eerder ophalen?

Ik zit in de omgekeerde situatie: sta voor zaterdag gepland maar wil verplaatsen naar zondag. Heb alles geprobeerd: bellen, SMS, e-mail. Krijg geen contact of reactie. Hopeloos.
 
Ze wassen de auto, das toch mooi!
Hmm. En toen haalde ik hem op en toen was hij vies. Onzin dus die was. En een onderdeel los (stijl bovenkant deur binnenzijde). Een een transport oneffenheid op de lak van de bumper. 10:15 aanwezig. 13:35 weg. Drie uur en twintig minuten. Heb ik het record? En mijn app werkt niet vanwege een “probleem” dat niemand anders heeft. Vrees dus dat dit dagen/weken gaat duren voordat iemand bij tesla mijn auto aan mijn app weer te koppelen. Ruiten krabben dan maar.
 
Zondag mag ik mijn model 3 ophalen. Vanuit leaseplan is aangegeven dat ik ter plekke mijn huidige leaseauto kan inleveren, aangezien de locatie in Amsterdam ook een leaseplan locatie is. Nu krijg ik vanuit tesla zojuist een bericht met het verzoek om met het OV te komen omdat er weinig parkeerplaatsen zijn.

Kan ik mijn huidige aflopende leaseauto daar toch inruilen? Heeft iemand ervaring met het daar ter plekke inleveren van een auto van leaseplan? (Wellicht heeft 1 van de forum-vrijwilligers wat meer info? )
 
Hmm. En toen haalde ik hem op en toen was hij vies. Onzin dus die was. En een onderdeel los (stijl bovenkant deur binnenzijde). Een een transport oneffenheid op de lak van de bumper. 10:15 aanwezig. 13:35 weg. Drie uur en twintig minuten. Heb ik het record? En mijn app werkt niet vanwege een “probleem” dat niemand anders heeft. Vrees dus dat dit dagen/weken gaat duren voordat iemand bij tesla mijn auto aan mijn app weer te koppelen. Ruiten krabben dan maar.
Nope, geen idee of ik het record heb, maar ik heb 4,5 uur gewacht en ben zonder auto naar huis gegaan.. is een paar dagen later gebracht. Betreffende de app: scroll even in mijn posts, daarin lees je dat je moet vragen naar een medewerker die de “delivery app” heeft: bellen en langsgaan had voor mij iig geen nut. Succes!
 
  • Like
Reactions: roekke
Zondag mag ik mijn model 3 ophalen. Vanuit leaseplan is aangegeven dat ik ter plekke mijn huidige leaseauto kan inleveren, aangezien de locatie in Amsterdam ook een leaseplan locatie is. Nu krijg ik vanuit tesla zojuist een bericht met het verzoek om met het OV te komen omdat er weinig parkeerplaatsen zijn.

Kan ik mijn huidige aflopende leaseauto daar toch inruilen? Heeft iemand ervaring met het daar ter plekke inleveren van een auto van leaseplan? (Wellicht heeft 1 van de forum-vrijwilligers wat meer info? )
Ik ben maandag geweest, gewoon met de auto gaan, er is plek zat. Leaseplan tent staat al meteen aan het begin rechts, dus daar kun je vast wat regelen. De parkeerplaatsen zijn erg diep, dus je kan hem vast achter een andere bij Leaseplan ingeleverde auto zetten.
 
  • Like
Reactions: Kiprich