Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Hoezo? Marktplaats staat vol met mensen die een reservering willen overdoen... zo veel, dat de prijs snel zal dalen.

Ik heb het wel overwogen, maar ik heb eigenlijk niet zo haast. Natuurlijk wil ik het nieuwe speelgoed graag zsm, maar dat is de kleine jongen in me. Mocht ik in de laatste week geen mail tot configuratie ontvangen, kan ik me altijd nog tot marktplaats wenden. Om één of andere reden zit er iets principieels in me dat het onzin vind, om extra te betalen voor een reservering.
 
Lol, ze staan op marktplaats tot wel 2500 euro... OMG :eek: Bizar en hoeveel oplichters zouden er tussen zitten? En misschien zit er nog een slimmerik tussen die zijn reservering overdraagt en vervolgens een nieuwe neemt en de winst in zijn zak steekt. Zeker als je toch alleen het budget hebt voor een SR. Daar moet je nog ongeveer een jaar op wachten. Of breng ik nu mensen op ideeën ;):D

btw: ik heb mijn geld al terug ;)
 
Lol, ze staan op marktplaats tot wel 2500 euro... OMG :eek: Bizar en hoeveel oplichters zouden er tussen zitten? En misschien zit er nog een slimmerik tussen die zijn reservering overdraagt en vervolgens een nieuwe neemt en de winst in zijn zak steekt. Zeker als je toch alleen het budget hebt voor een SR. Daar moet je nog ongeveer een jaar op wachten. Of breng ik nu mensen op ideeën ;):D

btw: ik heb mijn geld al terug ;)
Bizarre handel
 
Als er een hype is, zijn er altijd mensen die er van profiteren en er handel in zien. Dat is van alle tijden. En misschien moet je ook geen medelijden hebben met iemand die voor 2000 euro een reservering koopt: als je dan niet beseft dat je genaaid wordt zonder te zoenen... prima. Ik heb mijn reservering ingeleverd nadat ik mijn e-Niro heb besteld en heb het geld al netjes teruggestort gekregen (ging binnen een week); zo lang had ik trouwens niet een reservering van een M3.
 
o_Oo_O;)
Als er een hype is, zijn er altijd mensen die er van profiteren en er handel in zien. Dat is van alle tijden. En misschien moet je ook geen medelijden hebben met iemand die voor 2000 euro een reservering koopt: als je dan niet beseft dat je genaaid wordt zonder te zoenen... prima. Ik heb mijn reservering ingeleverd nadat ik mijn e-Niro heb besteld en heb het geld al netjes teruggestort gekregen (ging binnen een week); zo lang had ik trouwens niet een reservering van een M3.
Lijkt me de “chicque” handelwijze. Heel veel plezier met je e-Niro! Blijven we je hier wel zien, of wordt dit een afscheid? o_O
 
  • Like
Reactions: job-lek
Ik blijf hier wel hangen. Tesla heeft de markt opgebroken anders zaten we nog steeds met lullige elektrische stadswagentjes en je weet maar nooit of ik in de toekomst toch een keer een Tesla koop. Ben ook benieuwd hoe het gaat verlopen met de aanwas van nieuwe klanten en hoe ze het servicenetwerk gaan uitbreiden. Laat ze na production hell nu niet terecht komen in service hell, ik gun Tesla zijn succes, maar ik denk dat ze nog wel wat hobbels te gaan hebben.
 
Ik blijf hier wel hangen. Tesla heeft de markt opgebroken anders zaten we nog steeds met lullige elektrische stadswagentjes en je weet maar nooit of ik in de toekomst toch een keer een Tesla koop. Ben ook benieuwd hoe het gaat verlopen met de aanwas van nieuwe klanten en hoe ze het servicenetwerk gaan uitbreiden. Laat ze na production hell nu niet terecht komen in service hell, ik gun Tesla zijn succes, maar ik denk dat ze nog wel wat hobbels te gaan hebben.
Denk dat we allemaal benieuwd zijn naar de komende jaren, zowel adoptietempo electrisch rijden, wat het betekent dat M3 rijders (zoals ik:D) “erbij komen” en wat dat betekent voor laden en service etc
 
  • Like
Reactions: Michel3
Is al meer bekend wat de exacte verschillen zijn tussen al dan geen PUP ? Hoor ook geluiden dat het glazen dak mogelijk ongewijzigd blijft.
Nee, zoals altijd weten we dat pas als die optie aangeboden wordt. Wel of geen glazen dak is speculatie. Mijn gok is geen glazen dak (daarbij gaat het alleen over het stukje boven de voorste stoelen). Al is het maar om onderscheid te maken.
 
en wat kost dat geintje?
Reken op bedragen rond de duizend pop.
Ik heb ook al vijf jaar Modesta, op pianozwarte lak. Houdt zich prima op die manier. Er is volop keuze in dat soort coatings, elke detailer heeft zijn eigen merk-/inkoopvoorkeur, maar de prijzen ontlopen elkaar niet zoveel. Het zijn uiteindelijk toch de uren die tellen en niet die paar flesjes chemicaliën.
 
  • Like
Reactions: Maurice1