Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Mijn Model 3 configuratie is klaar om de Wall of Fame in mijn garage aan te vullen:)

7 model 3 design 1.jpg
 
Sorry, maar geestelijk voel ik me nog steeds 16.
OK, geen probleem. Ik had dat moeten inzien.
Trouwens, jij loopt toch ook nog steeds met die rode pinnemuts en rode schoenen rond:p
Ja, breek me de bek niet open. Alsof ik die zelf heb mogen uitkiezen...

(Sjouwen hier trouwens ook met enige regelmaat andere gezette bejaarden in rode kledij rond. Ho ho ho.)

Fijne feestdagen, ook.
 
Last edited:
Mijn Model 3 configuratie is klaar om de Wall of Fame in mijn garage aan te vullen:)

View attachment 363926

De rode kleur uit de config komt niet overeen komt met hoe hij er in het echt uitziet, in het echt een stuk minder als je het mij vraagt.
Als je dan zo graag rood wil dan zou ik een mooie rode wrap nemen, hou je nog geld over en blijft je originele lak ook nog nieuw.
 
Ook ik mag mij bijna bij de Tesla familie voegen. Na jaren jaloers naar de model S en X rijders onder ons gekeken te hebben, en nu al maanden uitkijk naar de uitnodiging om de model 3 te configureren gaat het toch eindelijk gebeuren... Hij is besteld en dit wordt hem:
  • Long Range All-Wheel Drive
  • Lakkleur Deep Blue Metallic
  • 19” Sportvelgen
  • Volledig zwart premium interieur
  • Geavanceerde Autopilot
Het gaat gebeuren! - Tesla Model 3 in Nederland
 
Ook ik mag mij bijna bij de Tesla familie voegen. Na jaren jaloers naar de model S en X rijders onder ons gekeken te hebben, en nu al maanden uitkijk naar de uitnodiging om de model 3 te configureren gaat het toch eindelijk gebeuren... Hij is besteld en dit wordt hem:
  • Long Range All-Wheel Drive
  • Lakkleur Deep Blue Metallic
  • 19” Sportvelgen
  • Volledig zwart premium interieur
  • Geavanceerde Autopilot
Het gaat gebeuren! - Tesla Model 3 in Nederland
Gefeliciteerd met je bestelling en je eerste post hier. Maar pas maar op... voor je het weet heb je een Moderator op je dak voor het maken van reclame voor je eigen site....
 
De rode kleur uit de config komt niet overeen komt met hoe hij er in het echt uitziet, in het echt een stuk minder als je het mij vraagt.
Als je dan zo graag rood wil dan zou ik een mooie rode wrap nemen, hou je nog geld over en blijft je originele lak ook nog nieuw.
Over smaak en kleur valt niet te twisten. Ik vind het rood van de Model 3 juist prachtig.

Overigens is er voor zelfstandigen nog een ander voordeel aan wrappen. Namelijk dat de cataloguswaarde en dus de bijtelling lager blijft.
 
Gefeliciteerd met je bestelling en je eerste post hier. Maar pas maar op... voor je het weet heb je een Moderator op je dak voor het maken van reclame voor je eigen site....

Ik zie een site van iemand die enthousiast is over Tesla en de Model 3, niet iets commercieels. Dus dat zal voorlopig wel loslopen. Maar ik verwacht wel dat er binnenkort wat gaat veranderen op het gebied van commerciële advertenties/links in signatures e.d.
 
  • Helpful
  • Like
Reactions: Michel3 and nico180
Maar matig zitten achterin S is volgens mij toch ook reden dat die nooit is doorgebroken voor directie-vervoer?

Vond zelf de M3 in showroom achterin inderdaad niet bijzonder comfortabel qua beenondersteuning. Maar heb tegelijkertijd gevoel dat het enorm uitmaakt hoe lang je bent. Hoe langer hoe minder comfortabel