Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 reserveringen versus bestellingen

Ik had een reservering en heb mijn bestelling:

  • omgezet in een bestelling van een LR dual motor version

    Votes: 60 37.3%
  • omgezet in een bestelling van een LR dual motor Performance version

    Votes: 16 9.9%
  • met 19" sportvelgen

    Votes: 27 16.8%
  • met autopilot

    Votes: 35 21.7%
  • solid black exterieur

    Votes: 28 17.4%
  • midnight silver exterieur

    Votes: 8 5.0%
  • deep blue exterieur

    Votes: 11 6.8%
  • pearl white exterieur

    Votes: 10 6.2%
  • multi coat red exterieur

    Votes: 16 9.9%
  • ik wacht op goedkopere modellen, dus laat mijn reservering staan

    Votes: 68 42.2%
  • ik bestel helemaal niet meer en vraag mijn €1000 terug

    Votes: 22 13.7%

  • Total voters
    161
This site may earn commission on affiliate links.
Ben er nog niet uit wat de kleurkeuze betreft. Zie dat hier op de poll de meesten voor solid black nemen gevolgd door multi coat red. Gaan de meesten die voor zwart gaan hem achteraf gaan wrappen?
Jazeker, die van ons bedrijf wordt getrapt in deze high gloss film.

maxresdefault-100.jpg
 
1 april 2016 gereserveerd, 6 dec 2018 uitnodiging gekregen, 7 dec besteld.

-LR AWD
-Solid black (ik denk dat ik haar zo laat, maar wie weet)
-18'' velgen met aero doppen
-Autopilot bestel ik later ivm bijtelling. Tesla zegt momenteel over de kosten van upgraden naar EAP tijdens de gratis trial :
"Tijdens uw proefperiode kunt u deze upgrade bestellen voor de gereduceerde prijs van 5,800 €. Een week na afloop van de proefperiode bedraagt de prijs van Geavanceerde Autopilot weer 7,400 €."
Proefperiode geavanceerde Autopilot

Levering staat gepland voor feb/maart, maar dit is natuurlijk een automatisch gegenereerd bericht voor iedereen.
Ik hoop wel dat klanten die al heel lang hebben gewacht wat voorrang hebben bij levering.
 
  • Informative
Reactions: eelcodb
Ik zit ook bij een leasemaatschappij. Zij deden echter moeilijk over terugstorten van de 1000€. Kan je toelichten wat jouw argumentatie was?
Leasemaatschappij stort niets terug. Zij betalen volle mep aan Tesla en zodra Tesla geleverd heeft maakt Tesla de aanbetaling terug aan ons over. Gaat dus buiten de leasemaatschappij om.
Let wel: leasemaatschappij heeft onze persoonlijke reservering overgenomen - is dus niet zo dat we reservering destijds via lease maatschappij hebben gedaan.
 
Goedemorgen! Ik ben nieuw op dit forum maar heb afgelopen week de bestelling laten plaatsen (lease) voor een zwarte long range variant.
Ik volg al een tijdje met veel interesse de ontwikkelingen bij Tesla en rijd regelmatig een BMW i3 van de zaak. Ik ben overtuigd dat elektrisch the way to go is. Toen mijn vrouw uit hoofde van haar nieuwe functie een auto mocht uitzoeken en Tesla aankondigde de auto's vanaf februari uit te gaan leveren, heb ik de leasemaatschappij gebeld voor de mogelijkheden. Het past in het leasebudget en Tesla verwacht alle bestelling uit 2018 eind maart uitgeleverd te hebben.
Ik heb overigens een stelpost op laten nemen voor de dakdragers waarvan niemand weet wanneer ze weer beschikbaar zijn en ben nu aan het uitzoeken waar ik het setje kan bestellen waarmee je van de 18 inch aerovelgen kan veranderen in een mooi setje velgen (afdekdopjes bouten en merkplaatje). Die combi vind ik mooier dan de 19 inch sportvelgen.
 
  • Like
Reactions: Right_Said_Fred