Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

na 5 maanden tesla rijden , 5 kilo dikker geworden

This site may earn commission on affiliate links.
“Hoe zwaarder de magneet, hoe zwaarder de andere magneten die je aantrekt”

Tja, ik zie het al gebeuren : gesprekje tussen Tesla rijders: “Gelieve niet te dicht bij mij te lopen aub, ik heb dubbel last van uw magneet”

Of : nieuwe bumperstickerslogan voor Teslarijders : ‘I guess chicks must be made of iron’
 
Last edited:
Doet me denken aan een vriend die verkondigde dat vreemdgaan slecht voor je levensverwachting zou zijn.
Overgewicht door regelmatig twee keer daags dineren als basisoorzaak.
 
Last edited:
Ieder nadeel heb zijn voordeel.;)
Zo kreeg ik ooit deze t-shirt van dochter-lief cadeauo_O
IMG-20180210-WA0011.jpg
 
Ove Kröger van het youtube kanaal T und T Tesla heeft er zelfs een filmpje over....
Zijn theorie: superchargen is slecht voor de lijn, want elke keer laden en iets gaan drinken of eten zorgt er op termijn voor dat je 5 kg zwaarder bent :D

Al die superchargeplekken zijn bij een Mac, een Van der Valk of andere restaurateur.
 
Ove Kröger van het youtube kanaal T und T Tesla heeft er zelfs een filmpje over....
Zijn theorie: superchargen is slecht voor de lijn, want elke keer laden en iets gaan drinken of eten zorgt er op termijn voor dat je 5 kg zwaarder bent :D

Al die superchargeplekken zijn bij een Mac, een Van der Valk of andere restaurateur.
Vroeger was het veel erger: telkens iets lekkers bij het tankstation. Ik supercharge alleen tijdens de Lange ritten op zomervakantie.