pvkeep
Paul van Keep
De video is niet meer beschikbaar. Heeft een stuk vreten geclaimd dat hij copyright heeft op het materiaal?Youtube-versie zit ruim boven de half miljoen views.
Edit: laat maar, ik lees nu pas je reactie
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De video is niet meer beschikbaar. Heeft een stuk vreten geclaimd dat hij copyright heeft op het materiaal?Youtube-versie zit ruim boven de half miljoen views.
De video is niet meer beschikbaar. Heeft een stuk vreten geclaimd dat hij copyright heeft op het materiaal?
Edit: laat maar, ik lees nu pas je reactie
Zou het toeval zijn? Tesla aandeel in de lift.
Jawel en het was ook van vóór de video. Daar werd ik op attent gemaakt. Maar evenzogoed.....Natuurlijk wil ik je onmetelijk invloed Hans niet onderschatten.. maar het zou wel eens iets meer te doen kunnen hebben met deze aankondiging op 27/12:
Panasonic to invest over $256 million in Tesla's U.S. plant for solar cells
Ben bang dat het commercieel uitgebuit gaat worden... vandaar dat het nu verwijderd is..
<>
Hi Hans - zie nu je recatie pas.. Goede jaarwisseling gewenst. Wordt een mooi jaar 2017 !
We zullen nog wel wat energie in Trump moeten gaan steken... maar het ultieme tipping point richting een niet-fossiele samenleving komt nu snel dichterbij... with or without Trump...
Net als dat de auto vóór Frank (die op de SUV klapt) het had kunnen zien aankomen.In dit geval had Frank het ongeluk "kunnen zien aankomen".
@Hans Noordsij ; Je schrijft zo te zien in the twitter bericht dat het essentieel is dat de chauffeur het ongeluk niet heeft kunnen voorzien....Nu ben ik misschien in de minderheid, maar deze situaties komen veel voor. En als chauffeur moet je door de ramen van je voorganger, diens voorganger in de gaten houden wanneer mogelijk. In dit geval had Frank het ongeluk "kunnen zien aankomen". Zeker wanneer hij geconcentreerd had gereden en niet minder scherp aan het opletten was zoals hij zelf heeft aangegeven.
Het is natuurlijk altijd beter dat je ondersteund wordt door de techniek in dit soort situaties, maar zo sterk stellen dat Frank dit niet had kunnen voorzien....is dat geen brug te ver?
Je legt hier de vinger op de zere plek. Het gaat om de mens versus machine en hoewel de mens op een aantal punten uitblinkt moet hij het toch afleggen als het gaat om zaken als focus en dan wel een duurzame focus. Max Verstappen zal er wel in slagen om tijdens een F1 race zijn focus voor 99% vast te houden maar dat verandert al direct als hij daarna naar huis rijdt of bestellingen gaat rondbrengen...
Wat mij nog opvalt, maar niemand eigenlijk noemt, ook niet in de Engelse thread, is dat de zwarte SUV (Hyundai?) wel erg makkelijk door de kleine achterligger tot omrollen wordt gebracht. Dit zou met een Tesla met een laag zwaartepunt nooit gebeurd zijn. Nog een reden om een Tesla (of andere EV met laag liggende accu's) aan te schaffen
Wat mij nog opvalt, maar niemand eigenlijk noemt, ook niet in de Engelse thread, is dat de zwarte SUV (Hyundai?) wel erg makkelijk door de kleine achterligger tot omrollen wordt gebracht. Dit zou met een Tesla met een laag zwaartepunt nooit gebeurd zijn. Nog een reden om een Tesla (of andere EV met laag liggende accu's) aan te schaffen
De SUV werd ook nog eens van achter opgetild doordat het Opeltje rechts onder zijn hoge bumper duikt, die al een decimeter hoger zat dan normaal omdat de SUV al vol aan het remmen was en achter flink uit de veren kwam.Wat mij nog opvalt, maar niemand eigenlijk noemt, ook niet in de Engelse thread, is dat de zwarte SUV (Hyundai?) wel erg makkelijk door de kleine achterligger tot omrollen wordt gebracht. Dit zou met een Tesla met een laag zwaartepunt nooit gebeurd zijn. Nog een reden om een Tesla (of andere EV met laag liggende accu's) aan te schaffen