You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Daardoor blijft de wagen exclusiever en dat spreekt de doelgroep helemaal aan. Porsche maakt lekker veel marge en de kopers zijn er ook blij mee. Win/win...Fraaie wagen, zie ‘m steeds vaker (omgeving Adam). Helemaal in de “juiste” kleur een mooie verschijning. Prijs:kwaliteit verhouding lijkt wat scheef maar daar maakt het beoogde koperspubliek toch niet/minder om.
Daardoor blijft de wagen exclusiever en dat spreekt de doelgroep helemaal aan. Porsche maakt lekker veel marge en de kopers zijn er ook blij mee. Win/win...
Je moet maar eens uitzoeken wat de potentiële CO2boete is die ze gaan betalen.ik ben wel eens benieuwd naar die marge op de Taycan.....is daar informatie over? Maar inderdaad, Porsche kennende (zeker op de turbo s)
He did launch... but not in control
Nu nog wachten op de kop in het AD of op autoweek “Porsche blijkt onverklaarbaar te versnellen”.
BijnaNu nog wachten op de kop in het AD of op autoweek “Porsche blijkt onverklaarbaar te versnellen”.
Ik denk eerlijk gezegd dat je dat voor elke Tesla ook kan zeggen. Bij mijn eerste inhaalmanoeuvre in mijn Model X zat ik ook bijna op mijn voorligger, omdat ik nog gewoon was dat zelfs mijn 343pk snelle roadster een aanloopje nodig had om in te halen. Met dat in het achterhoofd kan je begrijpen dat 1) Porsche niet achter kan blijven, en 2) andere merken zoals VW en Mazda wél ervoor kiezen om via software het bruuske karakter van een elektromotor af te zwakken.Ik herinner me vooral dat Chris Harris van Top Gear aangaf dat de Porsche Taycan gewoon te snel is voor gebruik in normaal verkeer...
(...) mijn 343pk snelle roadster (...)
BMW Z4M roadster, met het befaamde atmosferische S54 zescilinder motorblok.Wooter, heb of had jij een Tesla Roadster? Of verwijs je naar een andere roadster?