Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Project Highland (Model 3 redesign)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik zie dat de aftermarket bedrijven het lastig gaan krijgen. Allemaal aftermarket aanpassingen die nu standaard worden: Ledstrips in het interieur, Tesla letters op de achterklep, alcantara dashboard, scherm achterin ;).

Ziet er prima uit, al zijn de (visuele) wijzigingen niet heel schokkend, het is duidelijk een evolutie. Benieuwd wanneer dit naar de MY komt.
 
het is duidelijk een evolutie.

Aan de buitenkant, technologisch kan ik niet wachten op de Munro tear down 😁


Uitgebreide samenvatting van al het nieuws door Maurer



En een eerste review ‘in person’ van Car Wow




Poeh, 629 km range WLTP voor de LR dankzij verbeterde aërodynamica. Cd waarde 0.21.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: NielsA and Maurice1
Ik vind hem zeer geslaagd! Stoelventilatie, ledstrips in het interieur en eigen bediening en klimaatzone achterin! De top items op mijn lijst na lange ritten afgelopen zomervakantie met de fam in de MY!

Ook top en bijzonder dat ze al direct alle orders omzetten en hem volgende maand gaan uitleveren! Dikke wauw als je nu een M3 in bestelling hebt staan!

Waar ik op autoweek nog niet meekreeg, heeft de nieuwe versie ook HW4 aan boord?
 
Ik vind hem zeer geslaagd! Stoelventilatie, ledstrips in het interieur en eigen bediening en klimaatzone achterin! De top items op mijn lijst na lange ritten afgelopen zomervakantie met de fam in de MY!

Ook top en bijzonder dat ze al direct alle orders omzetten en hem volgende maand gaan uitleveren! Dikke wauw als je nu een M3 in bestelling hebt staan!

Waar ik op autoweek nog niet meekreeg, heeft de nieuwe versie ook HW4 aan boord?

Ik las op een doorgaans goed geïnformeerde Chinese site dat het HW3.5 is ipv HW4. Geen idee wat het verschil is.
 
Waar heb je die gevonden? Ik vind het niet 🙈
;)

1693556426107.png
 
  • Like
Reactions: NielsA
Met name de stoelventilatie is iets wat ik graag in mijn huidige MY zou willen hebben. Verder is de extra range ook altijd welkom. veel van de andere aanpassingen zijn cosmetisch. Wel leuk om te hebben uiteraard, maar niet wat ik momenteel echt mis.

Maar al met al weer een prima stap voorwaarts. (de stap van mijn M3 naar mijn MY was ook al enorm).
 
  • Like
Reactions: NielsA
Met name de stoelventilatie is iets wat ik graag in mijn huidige MY zou willen hebben. Verder is de extra range ook altijd welkom. veel van de andere aanpassingen zijn cosmetisch. Wel leuk om te hebben uiteraard, maar niet wat ik momenteel echt mis.

Maar al met al weer een prima stap voorwaarts. (de stap van mijn M3 naar mijn MY was ook al enorm).
Stoelventilatie mis ik niet. Extra range bij de Long Range is miniem zo te zien (in ieder geval in WLTP). Ik denk dat de volgende stap bij de MY wel eens interessanter kan worden. Ik verwacht namelijk dat er ook wel weer een verbetering aankomt bij de accu. Misschien dat die in eerste instantie komt bij de Performance en dat daarom de Performance nog niet op de site staat. Maar sowieso verwacht ik wel binnen een jaar weer een verbetering daar. En dat hoeft niet eens echt in range te zitten. Als er daarmee b.v. meer prestaties kunnen worden geleverd, dan zou ik te verleiden zijn. En daarom wacht ik zeker op die stap voordat ik weer overstap. Betere laadprestaties zijn voor mij belangrijker dan range. Range is er voldoende.