Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Ramen tinten met raamfolie

This site may earn commission on affiliate links.
Zo zien die van mij eruit...
 

Attachments

  • IMG_20170407_153623.jpg
    IMG_20170407_153623.jpg
    425 KB · Views: 166
  • Like
Reactions: Tampert
Vandaag mijn Tesla bij Glascoating Someren gebracht voor het "Tesla"-pakket, 70-38-20% lichtdoorlatend. Vakmensen, zeer vriendelijke ontvangst en nette wachtruimte in het kantoor van de baas... Intotaal 4 manuren werk, zeer fraai resultaat, 500 euro incl.. Zeer aan te bevelen.

Overigens liet hij me foto's zien van een getint raam waarin gepoogd was in te breken, hamerslagen die wel een gat sloegen maar het raam zat nog genoeg vast en dicht om de poging te laten mislukken. Mooi meegenomen.

IMG_2374.JPG
IMG_2375.JPG
IMG_2376.JPG
 
Vandaag mijn Tesla bij Glascoating Someren gebracht........ zeer fraai resultaat, 500 euro incl.
@MJKA, en jij vond €250 te duur????

Overigens liet hij me foto's zien van een getint raam waarin gepoogd was in te breken, hamerslagen die wel een gat sloegen maar het raam zat nog genoeg vast en dicht om de poging te laten mislukken. Mooi meegenomen.

Daarom ben ik een tegenstander om de voorste zijruiten te doen. Anders kun je de noodhamer ook wel thuislaten.
Als je in het water ligt, wil ik wel een paar ruiten hebben die stuk kunnen.
 
Ik ben eigenlijk geïnteresseerd in het tegenovergestelde: géén verduisterde, maar normale ramen achterin de X. Ben nog steeds niet gewend aan die donkere look, een beetje alsof ik Willem Alexander rondrijd (onzin, ik weet het, die rijd zijn eigen X). Ik snap dat het ook warmte tegen houdt, maar dat neem ik misschien maar voor lief.

Heeft iemand ervaring met het wisselen van de achterramen van de X?
 
Last edited: