Een kennis overweegt om aan mij zijn prachtige S uit te lenen zodat ik een goede vriend kan chauffeuren op zijn huwelijk.
Hij vertelde me van een wonderlijk probleem. Hopelijk weet iemand hier meer.
Hij laadt standaard de auto braaf tot 80%. Maar de paar keer dat hij voor een lange trip tot 100% laadde, zorgde dat direct voor problemen.
De auto is inmiddels drie keer in paniek geraakt en zegt dat service noodzakelijk is en dwingt de vluchtstrook af. In het service center heeft men niet echt een idee of kan op zijn minst niet zeggen wat ze eraan gedaan hebben.
Door diverse slechte ervaringen op communicatief gebied met Tesla, wil hij hier verder geen energie insteken...Hij voorkomt de situatie, maar ik vind het een erg vreemd verhaal.
Hebben mensen hier wel eens een probleem opgepikt wat hier op lijkt? Een paniekende BMS bij rijden met een SoC van tegen de 100%?
Hij vertelde me van een wonderlijk probleem. Hopelijk weet iemand hier meer.
Hij laadt standaard de auto braaf tot 80%. Maar de paar keer dat hij voor een lange trip tot 100% laadde, zorgde dat direct voor problemen.
De auto is inmiddels drie keer in paniek geraakt en zegt dat service noodzakelijk is en dwingt de vluchtstrook af. In het service center heeft men niet echt een idee of kan op zijn minst niet zeggen wat ze eraan gedaan hebben.
Door diverse slechte ervaringen op communicatief gebied met Tesla, wil hij hier verder geen energie insteken...Hij voorkomt de situatie, maar ik vind het een erg vreemd verhaal.
Hebben mensen hier wel eens een probleem opgepikt wat hier op lijkt? Een paniekende BMS bij rijden met een SoC van tegen de 100%?