Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2020.24.*

This site may earn commission on affiliate links.
Ik zie op Teslafi dat 2020.20.17 ook wordt geupdate naar 2020.24.6.4.

Werkt 2020.24.6.4 beter als je eerst 2020.20.17 hebt gekregen?

Ik kreeg ook eerst 2020.20.17, en de dag daarna meteen 2020.24.6.4.

Leuk de zijcamera's, maar ik vind het beeld donker vergeleken met de camera op de achterbak. Ervaren jullie dat ook?

Het is de laatste dagen ook wel wat donker, mss dat het daar meer aan licht? Overings merkte ik het ook maar dacht dat het lag aan het feit dat ik in een parkeergarage aan het parkeren was. Heb het verder nog niet als donker ervaren.
 
Wij rijden met 2020.24. Mijn vrouw had gisteren een rare ervaring. Ze reed op de CC (niet AP dus). Ze zette hem uit vlak voor een rotonde. Toen gebeurde iets geks en verontrustends: Beide iconen voor AP en CC verdwenen van het beeld en de auto probeerde de CC snelheid vast te houden. Mijn vrouw trapte op de rem en die werkte gelukkig normaal. Toen ze de rem losliet versnelde de auto weer. Weer remmen... al remmend de rontonde rond. Toen ze uiteindelijk weer wilde versnellen liet ze uiteraard de rem los maar toen versnelde de auto niet meer. In tegendeel, het stroompedaal deed het niet meer. Pas na een paar keer het stroompedaal intrappen werkte alles ineens weer normaal.
Verontrustende zaken !
 
  • Informative
Reactions: SpeedyEddy
Wij rijden met 2020.24. Mijn vrouw had gisteren een rare ervaring. Ze reed op de CC (niet AP dus). Ze zette hem uit vlak voor een rotonde. Toen gebeurde iets geks en verontrustends: Beide iconen voor AP en CC verdwenen van het beeld en de auto probeerde de CC snelheid vast te houden. Mijn vrouw trapte op de rem en die werkte gelukkig normaal. Toen ze de rem losliet versnelde de auto weer. Weer remmen... al remmend de rontonde rond. Toen ze uiteindelijk weer wilde versnellen liet ze uiteraard de rem los maar toen versnelde de auto niet meer. In tegendeel, het stroompedaal deed het niet meer. Pas na een paar keer het stroompedaal intrappen werkte alles ineens weer normaal.
Verontrustende zaken !

Beste is meteen Tesla bellen zodat ze de auto uitlezen en de diagnose veiligstellen.
 
  • Like
Reactions: MoManTai
Weet iemand meer over dit stuk van de update ?

  • Charging Improvementsdepending on your vehicle, you may see faster charging and more accurate range estimates, in addition to pre-heating the battery for 3rd party chargers.
 
Last edited:
Wij rijden met 2020.24. Mijn vrouw had gisteren een rare ervaring. Ze reed op de CC (niet AP dus). Ze zette hem uit vlak voor een rotonde. Toen gebeurde iets geks en verontrustends: Beide iconen voor AP en CC verdwenen van het beeld en de auto probeerde de CC snelheid vast te houden. Mijn vrouw trapte op de rem en die werkte gelukkig normaal. Toen ze de rem losliet versnelde de auto weer. Weer remmen... al remmend de rontonde rond. Toen ze uiteindelijk weer wilde versnellen liet ze uiteraard de rem los maar toen versnelde de auto niet meer. In tegendeel, het stroompedaal deed het niet meer. Pas na een paar keer het stroompedaal intrappen werkte alles ineens weer normaal.
Verontrustende zaken !


In dit soort extreme gevallen een feedback melding maken door op het auto logo op je scherm ingedrukt te houden en gelijk door te rijden naar tesla
 
Momenteel 2020.24.6.9 aan het installeren... benieuwd welke veranderingen er nu in zitten :)

Een grote verandering (lees: verbetering) die ik vandaag opmerkte met deze versie is het wisselen van baan op de snelweg op AP. Dit wisselen gaat vele malen soepeler dan de vorige versies. Zelfs mijn vrouw was verbaasd. Zij vind het rijden op AP niet altijd fijn, zeker niet als ze een boek aan het lezen is, omdat ze vind dat de auto zo slingert, voorals als je op AP (EAP in mijn geval) van baan wisselt. Maar sinds vandaag op 202.24.6.9 ging dat zo soepel dat ze niet in de gaten had dat we op AP reden. Ze dacht dat ik manueel reed.

Echt een grandioze verbetering. Ik was al een gelukkig man met deze auto, maar ben dat nu een stuk meer :)