Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2020.44.xx

This site may earn commission on affiliate links.
Het is erg irritant. Bij ons op de N-weg staan 50km/h borden voor de stoplichten, na de stoplichten mag je dan inderdaad gewoon weer 80 en zowel de kaartdata als de automatische herkenning gaan hier de mist in. Is juist zo’n weg waar je heerlijk op AP zou willen rijden maar dat schiet dus zo niet op... Als je nou in elk geval handmatig kon overrulen...

Dat is toch juist nu opgelost in 44. Gewoon AP uit, 80 rijden, AP weer aan. Dan hoort ie op 80 te blijven.
 
Dat is toch juist nu opgelost in 44. Gewoon AP uit, 80 rijden, AP weer aan. Dan hoort ie op 80 te blijven.
Nee hoor, hier in de omgeving heel veel segmenten 50 terwiijl je 80 mag. Ook met .44. AP uit en weer aan houd gewoon dezelfde max aan.

2020.44.10.1 is aan het installeren......

Dan ben je 1 van de eersten. 26 mensen pas op Teslafi en merendeel has daarvoor 2020.44
 
Zojuist is 44.10.1 geïnstalleerd. Het menu voor de snelheidsinstelling is zo to zien aangepast. Ik heb het nog niet getest, maar zo te zien kun nu kiezen tussen de snelheidslimiet en de huidige snelheid.
70CCA71C-97E9-43F2-B5BA-C5391C182EF5.jpeg
 
Oops, opnieuw getest. Je hebt gelijk. Balen. Maakt echt AP stuk zo.
Ja mee eens. Ik vind het nog steeds raar dat de bestuurder de snelheid niet mag overrulen, ten minste tot de 'normale' maximum snelheid vanuit de kaart informatie. Zeker omdat Tesla de regels (geldigheid van snelheidsbeperkingen) nog niet goed heeft geimplementeerd. De bestuurder is toch te allen tijden verantwoordelijk?