Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2020.48.xx

This site may earn commission on affiliate links.
@Sahino

Hier had ik onlangs ook dat TACC afsloeg, toen bleek ik ook een beslagen voorruitsensor te hebben. Toen voor de grap eens de dashcam video terug gekeken en dan vraag ik me af waarom het überhaupt mogelijk is met zo’n klein beetje zicht de TACC te activeren... Je ziet namelijk door een paar strepen (waar de verwarmingselementen zitten) de buitenwereld en dus zo’n ½ van het beeld valt weg.

Waarom dat kreng beslaat is mij een raadsel, hoop dat het niet vaker gebeurt, was de eerste keer in ruim een jaar dat ik hier last van had.
Hier exact hetzelfde. Nog nooit gehad en vd week de meest recente update naar binnen gehaald. Dacht eerst dat het daar wellicht aan kon liggen, maar denk dat het beslagen raam er eerder de oorzaak van is met fel tegenlicht
 
1. zorg dat je het telefoonnummer van Tesla voor pecht onderweg paraat hebt, want rustig zoeken terwijl er achter je auto's staan te toeteren is best lastig. En echt bizar: dat telefoonnummer staat dus NIET op de website van Tesla roadside assistence ...
Het juiste telefoonnummer is: 013 799 9525

Naar aanleiding van jouw post heb ik het nummer gelijk opgeslagen en dacht vervolgens: "Maar dit gaat in het buitenland niet werken"

Wellicht was het paniek, maar de eerste hit op Google met zoekterm Tesla Roadside Assistance is: Roadside Assistance | Tesla Support

Met alle nummers wereldwijd gerangschikt per regio en per land. Handige website om in de bookmarks op te slaan. Of - rekening houdend met Murphy - uitgeprint in de middenconsole. (Niet dashboardkastje, want die krijg je dan natuurlijk ook niet meer open.)
 
Wij gaan misschien over paar dagen wel meteen naar de v11. De update die in usa rollt is nog steeds 10.2 en niet echt de holiday release die Elon voor ogen had. Ze zullen er wel paar dagen extra voor nemen nu, zeker nu die 48.26 er is gekomen, maar ik vermoed dat er nog wel een 2020.52 komt ;-)
 
Want in weze geef je kritiek hier op niet alleen Elon, maar ook op de hele Tesla organisatie, tot op de individuele werknemer die er niet is in geslaagd om tegen kerstdag jouw gewenste functionaliteit foutloos klaar te krijgen. Of denk je dat een mening geen consequenties heeft, dat ie geen relatie heeft op andere mensen?
Inderdaad, ik zag net nog een Tesla medewerker lopen en hij keek erg verdrietig. Bezorgd vroeg ik van een afstandje wat er was, iemand gestorven, of ziek? Moest hij door de lockdown alleen de feestdagen door? Of had hij net de beelden gezien van burgeroorlogen, honger of het wegbranden van oerwoud?
Nee, dat was het allemaal niet... Iemand was een een klein beetje kritisch op het internet. Ok, niet op hem persoonlijk want hij is chef perslucht maar toch. Toen vertelde ik hem dat er tenminste één iemand is die hem onvoorwaardelijk steunt en zag ik hoe de glinsteringen terug kwam in zijn ogen.

Bij deze alvast een gelukkig en gezond nieuwjaar gewenst voor iedereen hier op het forum en natuurlijk alle Tesla medewerkers!

edit: ben nieuwsgierig wat er niet op tijd af was en wanneer we het kunnen zien.
 
Naar aanleiding van jouw post heb ik het nummer gelijk opgeslagen en dacht vervolgens: "Maar dit gaat in het buitenland niet werken"

Wellicht was het paniek, maar de eerste hit op Google met zoekterm Tesla Roadside Assistance is: Roadside Assistance | Tesla Support

Met alle nummers wereldwijd gerangschikt per regio en per land. Handige website om in de bookmarks op te slaan. Of - rekening houdend met Murphy - uitgeprint in de middenconsole. (Niet dashboardkastje, want die krijg je dan natuurlijk ook niet meer open.)

Klopt dat de door jou genoemde website alle internationale nummers bevat. Maar als je zoals ik in alle haast zoekt naar 'Tesla pecht onderweg' kom je op de volgende website:

Hulp onderweg

En vreemd en irritant genoeg staan daar geen telefoonnummers. Er is uiteindelijk wel na enig zoeken een link naar de telefoonnummers (onder het stukje 'lege batterij'), maar echt duidelijk is het niet.

En inderdaad een goede tip; de telefoonnummers printen en in de middenconsole doen, net als je verzekeringsformulier/ schadeformulier want je moet er maar niet op rekenen dat je dashboard kastje nog open kan bij een storing.
 
  • Like
Reactions: OttoR
screenshot-elon-tweet-2020-12-25-170944-jpg.621082



Verder afwachten dus. Tot zover een tegenvaller.
Ik ben ook benieuwd waar en wanneer ze met iets komen, maar er is niets wat Tesla verplicht om iets te leveren wat nu hog niet in de auto zit. Gewoon geduld en laat je verbazen met alle updates die Tesla in petto heeft. Soms heb je geluk, soms niet.
 
Wow wat ben jij een slecht voorbeeld voor een moderator. Jemig, ik vind jou (mijn mening) echt een zielig figuur en moderator-onwaardig door ook weer op deze manier te reageren. Ik denk dat het misschien beter is om terug te gaan naar een normaal account.

Wel de zaken gescheiden houden. Wooter heeft vaak een pro-Tesla mening, waar ik het niet altijd eens mee ben. MAAR... zijn moderaties zijn netjes en staan los van zijn mening. Dus het is zoals Wooter zegt: hij mag ook een mening hebben. Zodra de moderaties verkeerd gaan, dan pas dit soort opmerkingen. Dank je.

Een moderator zou echter hier inspringen en zeggen dat persoonlijke aanvallen niet kunnen. Beetje lastig nu. :)

Dus de discussie was: hoe zouden we netjes kunnen reageren/ventileren op een verlate oplevering?