You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mijn fout.@Hbrink startte een nieuwe "Firmware 2021.36.xx" thread waar ik die comment in postte naar deze thread. Een mod heeft de nieuwe thread gemerged met deze, vandaar dat mijn comment nu hier staat (beetje verwarrend).
Even iets wat wel stukken goed werkt: stoplichten! Bij groen moet ik niet meer apart het "ga nou maar"-pookje gebruiken, en bij een aankondiging van een stoplicht (Voorwaarschuwingssein) wordt er niet meer gereageerd. Ik weet niet wanneer dit is geïntroduceerd - kan ook in .32 zijn gebeurd. Ik hoop niet dat dit iets tijdelijks was, want erg lekker rijden zo.
“Life is a beta”- Jeff Jarvis in “What would google do”Zou Elon zelf ook eens tegen zijn mensen geroepen hebben de kwaliteit omhoog moet?
Het lijkt er meer en meer op dat elke release een beta is.
Bij mij ook alles nog hetzelfde. ook bij : "een aankondiging van een stoplicht (Voorwaarschuwingssein)"Heel raar: bij mij werkt alles nog als vanouds zowel in .32 als nu in .36...... Dus remmen bij groen en rood. Opeens doorrijden bij groen zou mi, gezien impact op veiligheid, minstens in de release notes moeten staan.
Ik heb volgafstand op 2 en merk dat ie bij verkeer dat terug versnelt, iets trager aansluit, maar globaal gezien houdt ie zoals vanouds z'n afstand.Volgafstand op 1, maar soms lijkt het wel alsof het op 3 of 4 staat. En dan moet ik continu op het pedaal indrukken om afstand te verkleinen. In deze release nog steeds niet opgelost.
Waarom moet je (of wil je) de afstand verkleinen?Volgafstand op 1, maar soms lijkt het wel alsof het op 3 of 4 staat. En dan moet ik continu op het pedaal indrukken om afstand te verkleinen. In deze release nog steeds niet opgelost.
Evenals dat irritante steeds langer wordende volgafstand vooraf aan het uitrit.
Dat dus, nu lijkt het alsof het nog trager aansluit dan bij vorige firmwares. Soms wordt de afstand zo groot, 16 strepen ipv 4 dat ik toch even bij stroom moet geven om het weer tot 4 strepen te moeten brengen. Als de maxsnelheid 130 is en duurt het echt heel lang dat het van 100 naar 130 wil gaan wanneer er een auto voor staat. Maar als er niets voor staat, accelereert het wel wat sneller.Ik heb volgafstand op 2 en merk dat ie bij verkeer dat terug versnelt, iets trager aansluit, maar globaal gezien houdt ie zoals vanouds z'n afstand.
Wat is je reële afstand met volgafstand op 1? Als je tevoren niet TACC gewoon bent en nogal op het oog reed, is de kans groot dat je gewoon altijd een te korte volgafstand aan hield. Het advies is halter tacho bij normaal droog verkeer, oftewel 50 meter bij 100 km/u (en 62,5 meter bij 130 km/u) en dat is doorgaans al 4~5 stippellijnen afstand van je voorligger.
Valt het bij jou kwa volgafstand het niet op dan?Waarom moet je (of wil je) de afstand verkleinen?
16 strepen op de snelweg is 16 x (3mtr streep + 9mtr geen streep) is 192m afstand. Zeg bijna twee hectometer bordjes... Het Tesla radar kijkt maar ca. 150m ver weg... Rijdt dan je voorganger niet gewoon harder dan jij.Dat dus, nu lijkt het alsof het nog trager aansluit dan bij vorige firmwares. Soms wordt de afstand zo groot, 16 strepen ipv 4 dat ik toch even bij stroom moet geven om het weer tot 4 strepen te moeten brengen. Als de maxsnelheid 130 is en duurt het echt heel lang dat het van 100 naar 130 wil gaan wanneer er een auto voor staat. Maar als er niets voor staat, accelereert het wel wat sneller.
Lijkt wel alsof de nieuwe firmware het rijgedrag nog voorzichtiger maakt.
Valt het bij jou kwa volgafstand het niet op dan?
Dit is blijkbaar niet nieuw:
Autopilot acceleration
My 2021 M3 SR+ just got updated to version 2021.32.21. AP used to accelerate aggressively when traffic starts moving. In version 2021.32.21, it is subtler than before. Has anyone experience this? Is there any setting to manage the AP acceleration in M3?teslamotorsclub.com