Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2021.36.xx

This site may earn commission on affiliate links.
(Uit ander draadje) 36.5.8 ontvangen en 220km mee gereden in donker: prima gedrag en geen enkele Phantom brake. Wel voornamelijk snelweg (Stavoren-Tilburg). Ruitenwissers nog steeds niet optimaal in motregen. Soms wordt de ruit bijna ondoorzichtig en druk ik zelf maar.

Vreemd die grote verschillen tussen auto’s uit soms de zelfde bouwperiode.
Heb het idee dat de combinatie motregen en slecht verlichte wegen in het donker (ochtend en avond) de ruitenwissers laat triggert. Als ik langs wat lantaarnpalen rij lijken ze beter te werken. Met een camera als regensensor zou dat dan kunnen kloppen.

Mijn theorie, of het klopt geen idee.
 
  • Like
Reactions: To3ornotto3?
De ruitenwissers hebben geeneens motregen nodig als het donker is. Straatlantaarns zijn al voldoende om ze te trIggeren. Ik zet de automaat soms maar af omdat de wissers op droge ruiten beginnen te wissen. Dat is al best een lange tijd. 🤨

Heb het idee dat de combinatie motregen en slecht verlichte wegen in het donker (ochtend en avond) de ruitenwissers laat triggert. Als ik langs wat lantaarnpalen rij lijken ze beter te werken. Met een camera als regensensor zou dat dan kunnen kloppen.

Mijn theorie, of het klopt geen idee.
 
Ben ik eigenlijk de enige die vindt dat de weergave van de auto merkelijk verbeterd is? Mijn Model 3 heeft een correcte kleur, licht/schaduw en minder 'gekarteld'. Idem trouwens voor de nieuwe app.
Nu je het zegt ja…..
Alleen jammer dat de auto die bij mij voor de deur staat niet zo schoon is als die wordt getoond in de weergave.