Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2024.14.*

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb geen premium connectivity en ik moet flink zoeken om iets nieuws in deze update te vinden. De Ruitenwisser-als-ik-er-zin-in-heb bijstellen met het scrollwieltje ja. Maaar ook nadelen: de compleet nutteloze nog grotere ruimte bovenin (boven richtingaanwijzer), de nu totaal nutteloze power-regen meter (nu links bijna van het scherm vallend).
Voortgangsbalk navi nog niet gevonden.
Retour accu percentage navi is volgens mij terug van weggeweest.
 
  • Informative
Reactions: Menabe
Vanmorgen ook binnengekregen. In z’n totaliteit een fijne update wat mij betreft!

Maar hoewel ik vind dat de UI er esthetisch op vooruit is gegaan ben ik er nog niet helemaal over uit of ik de UX ook daadwerkelijk beter vind. Groter font voor snelheid bijvoorbeeld is fijn maar tegelijkertijd voelt het totaalbeeld met o.a. de vernieuwde AP weergave (groot navi modus) ook iets drukker aan. Misschien ook gewoon even wennen nog heb er vandaag maar 2x 20 minuten mee gereden.
 
Overigens lijkt m’n Apple podcasts niet meer correct te werken. Ik krijg steeds de melding ‘Fout bij laden’. Ook als ik me afmeld en opnieuw inlog krijg ik bij het laden van content op bijvoorbeeld het ‘home’ scherm de melding.

Anderen toevallig ook dit probleem?
 
Overigens lijkt m’n Apple podcasts niet meer correct te werken. Ik krijg steeds de melding ‘Fout bij laden’. Ook als ik me afmeld en opnieuw inlog krijg ik bij het laden van content op bijvoorbeeld het ‘home’ scherm de melding.

Anderen toevallig ook dit probleem?
Het enige dat mij is opgevallen is dat ik mij opnieuw moest aanmelden/QR scannen op Apple music, maar gebeurt wel vaker.
 
Sinds vandaag op 14.8 na een tijdje met 14.3 te hebben gereden. Mijn USS MY kan nu ook vision gebruiken ipv de sensoren bij het parkeren. Ik moet er nog aan wennen, voorlopig vind ik het geen verbetering (veel te druk met grijze en oranje blobs). De SoC display was gereset van % naar km na de update. Hij is opeens ook panisch over geparkeerde autos, al twee keer een 'rode' geparkeerde auto die resulteerde in flink inhouden gehad. Idem voor een stilstaande vrachtwagen bij een kruising.
 
Sinds vandaag op 14.8 na een tijdje met 14.3 te hebben gereden. Mijn USS MY kan nu ook vision gebruiken ipv de sensoren bij het parkeren. Ik moet er nog aan wennen, voorlopig vind ik het geen verbetering (veel te druk met grijze en oranje blobs). De SoC display was gereset van % naar km na de update. Hij is opeens ook panisch over geparkeerde autos, al twee keer een 'rode' geparkeerde auto die resulteerde in flink inhouden gehad. Idem voor een stilstaande vrachtwagen bij een kruising.
Je bedoelt dat je auto nu terug ook kan switchen tussen USS en vision, waar het ervoor enkel vision was.