Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Spotify in de S

This site may earn commission on affiliate links.
Ik krijg straks een update, waarbij de bug van de ruis op het rechter kanaal wordt gefixt.

Benieuwd of ik ook gelijk Spotify heb.

Niet zozeer voor mijzelf maar mijn zoon is nu in Nederland en gaat vanmiddag met zijn gezin met de Tesla naar Oostenrijk en dan ben ik hem een goede anderhalve week kwijt. Dan ruilen we weer om.

Dan kan ik ook wat meer met Jan P. meeleven, al was het bij mij een vrijwillige troonsafstand.
 
Last edited:
Ik krijg straks een update, waarbij de bug van de ruis op het rechter kanaal wordt gefixt.

Benieuwd of ik ook gelijk Spotify heb.

Niet zozeer voor mijzelf maar mijn zoon is nu in Nederland en gaat vanmiddag met zijn gezin de Tesla naar Oostenrijk en dan ben ik hem een goede anderhalve week kwijt. Dan ruilen we weer om.

Dan kan ik ook wat meer met Jan P. meeleven, al was het bij mij een vrijwillige troonsafstand.

Ik ben nu 3 weken zonder Tesla. Die lijken wel zwaarder te vallen dan de 2,5 jaar wachten op de eerste levering.
Ter compensatie heb ik in de woonkamer in mijn blikveld een donkergrijze 21" velg staan :crying:. Dit tot ergernis van mijn vrouw. Normaal zou ze zo'n ding uit de woonkamer verwijderen. Maar dat kan ze met een gebroken heup, zittend in een rolstoel, niet voor elkaar krijgen :wink:.
 
Ik krijg straks een update, waarbij de bug van de ruis op het rechter kanaal wordt gefixt.

Benieuwd of ik ook gelijk Spotify heb.

Niet zozeer voor mijzelf maar mijn zoon is nu in Nederland en gaat vanmiddag met zijn gezin met de Tesla naar Oostenrijk en dan ben ik hem een goede anderhalve week kwijt. Dan ruilen we weer om.

Dan kan ik ook wat meer met Jan P. meeleven, al was het bij mij een vrijwillige troonsafstand.

Hoe heb je die update geritseld?
 
Het lijkt me dat de opmerking van BvL "... ik neem aan dat je per driver een eigen spotify account kan instellen die dat probleem tegen gaat..." een cruciale is. Als je de auto kunt personaliseren, zou dat ook voor de apps moeten kunnen.
Weet iemand hoe ver de onderhandelingen al zijn met WhatsApp, Telegram, Threema, App Parking, Appie, Skype, Twitter, UPC/Ziggo phone, Voys cs... oftewel als je als Tesla Motors geen CarPlay wilt, zul je toch iets meer aan app-ontwikkeling moeten doen dan alleen Spotify.
 
Het lijkt me dat de opmerking van BvL "... ik neem aan dat je per driver een eigen spotify account kan instellen die dat probleem tegen gaat..." een cruciale is. Als je de auto kunt personaliseren, zou dat ook voor de apps moeten kunnen.
Weet iemand hoe ver de onderhandelingen al zijn met WhatsApp, Telegram, Threema, App Parking, Appie, Skype, Twitter, UPC/Ziggo phone, Voys cs... oftewel als je als Tesla Motors geen CarPlay wilt, zul je toch iets meer aan app-ontwikkeling moeten doen dan alleen Spotify.

Een SDK is binnenkort beschikbaar! Elon Musk. November 2013 :)
 
en met Belgische bedoel je enkel belgische artiesten of een list die alleen wij mogen beluisteren:wink:
Had op Rdio al zo een lijst gemaakt (met belgische artiesten dus), maar zal opnieuw moeten beginnen.

Ik bedoelde met bijdragen van Belgische Tesla rijders :)

- - - Updated - - -

Het lijkt me dat de opmerking van BvL "... ik neem aan dat je per driver een eigen spotify account kan instellen die dat probleem tegen gaat..." een cruciale is. Als je de auto kunt personaliseren, zou dat ook voor de apps moeten kunnen.
Weet iemand hoe ver de onderhandelingen al zijn met WhatsApp, Telegram, Threema, App Parking, Appie, Skype, Twitter, UPC/Ziggo phone, Voys cs... oftewel als je als Tesla Motors geen CarPlay wilt, zul je toch iets meer aan app-ontwikkeling moeten doen dan alleen Spotify.

Waze zou bovenaan mogen staan :)
 
Goh, nou is er eens communicatie vanuit Tesla, een unicum, is het weer niet goed :)

Ik vermoed dat ze de campagne hebben uitgestuurd om een hoop vragen over Rdio te voorkomen. Nu is iedereen blij met de aankondiging, maar De software afdeling heeft zo zijn eigen release schedule. Het zou me verbazen als ze iets voor de kerst zouden uitrollen...
 
Iemand al nieuws? Mondeling had men (Tesla A'dam) het voor de kerst over een beoogde 'wij hopen over een week in NL uit te rollen'.
Nu is er altijd wel wat vertraging met de feestdagen, en dat gun ik ze van harte.

Aan de andere kant mis ik het "PLAY <insert any song here>" ontzettend! Nu het er niet meer is realiseer ik mij hoeveel ik het gebruik(te).
Hopelijk snel... /crossfingers
 
Iemand al nieuws? Mondeling had men (Tesla A'dam) het voor de kerst over een beoogde 'wij hopen over een week in NL uit te rollen'.
Nu is er altijd wel wat vertraging met de feestdagen, en dat gun ik ze van harte.

Aan de andere kant mis ik het "PLAY <insert any song here>" ontzettend! Nu het er niet meer is realiseer ik mij hoeveel ik het gebruik(te).
Hopelijk snel... /crossfingers


Belde vandaag met het SeC ivm installatie dual charger morgen (duurt 4uur blijkbaar) en ging tevens over lijstje met mankementjes en (frunk die niet mooi sluit, speling aan de deuren, condensatie mislicht.....) en zei terloops de spotify update mogen jullie ook doen....de persoon die aan de lijn had zei met dat die er nog niet was maar dat dat niet lang meer ging duren....