Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik kom eigenlijk heel weinig bij de SuC's, thuis laden is veel praktischer.
Toch moest ik er, door flinke rijafstanden, de laatste tijd wat vaker gebruik van maken.
Het valt mij op dat er blijkbaar redelijk veel mensen gebruik van maken.
Veel drukker geworden dan een jaar geleden.
Maar goed, er zijn ook wel de nodige Tesla's bij gekomen natuurlijk.
 
Ik kom eigenlijk heel weinig bij de SuC's, thuis laden is veel praktischer.
Toch moest ik er, door flinke rijafstanden, de laatste tijd wat vaker gebruik van maken.
Het valt mij op dat er blijkbaar redelijk veel mensen gebruik van maken.
Veel drukker geworden dan een jaar geleden.
Maar goed, er zijn ook wel de nodige Tesla's bij gekomen natuurlijk.
Daarentegen heb ik sinds de zomer niet meer gesuct.
De lol van het gratis wachten is er wel vanaf en ik probeer het zoveel mogelijk te vermijden, en zoek dus vaker de openbare palen op. Gaat prima. Kost wat meer, maar ach.
 
  • Like
Reactions: HWS and S-19910
In post #1532 van 'Tesla supercharger netwerk' kondigde ik al aan dat er superchargers bij Van der Valk in Emmeloord gaan komen. 10 stuks zelfs.

@Jelger weet je toevallig ook wanneer deze geplaatst worden? Zou voor mij een geniale locatie zijn aangezien mijn ouders daar in de buurt wonen en ik nét niet heen en weer kan op 1 lading (tenminste, daar ga ik vanuit maar mijn MS75 staat nog op de boot).
 
@Jelger weet je toevallig ook wanneer deze geplaatst worden? Zou voor mij een geniale locatie zijn aangezien mijn ouders daar in de buurt wonen en ik nét niet heen en weer kan op 1 lading (tenminste, daar ga ik vanuit maar mijn MS75 staat nog op de boot).

Reken maar op eind 2018 aangezien de vermelding nog niet op de Tesla website staat. Alles eerder is meegenomen.
 
  • Like
Reactions: Sprins