Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
In Breukelen houden ze het erop dat de Suc's er snel gaan komen. Sprak met een manager van vd Valk Breukelen, ze laten niet het achterste van hun tong zien maar het zal niet lang meer duren. Was deze week in Amsterdam, grote wachtrijen, 6 auto's voor me. Veel ontevreden gebruikers. Beetje tempo voor A2 A12 oplossing zou wenselijk zijn.
 
In Breukelen houden ze het erop dat de Suc's er snel gaan komen. Sprak met een manager van vd Valk Breukelen, ze laten niet het achterste van hun tong zien maar het zal niet lang meer duren. Was deze week in Amsterdam, grote wachtrijen, 6 auto's voor me. Veel ontevreden gebruikers. Beetje tempo voor A2 A12 oplossing zou wenselijk zijn.

Wordt dus volop aan gewerkt. Zaltbommel geeft voor de long-rangers binnenkort al een mogelijkheid Amsterdam te mijden.
 
Het parkeren met een ICE op een SuC plek kost niks, het onterecht parkeren op een invalidenplek kost € 370,-.
In Duitsland zo geregeld dat een auto weggesleept kan worden als deze op een laadplaats staat en niet aan het laden is. Dat is zichtbaar op wat berichtjes op twitter van Munchen en Oberbayern. Dus in duitsland even 110 bellen
 
Last edited:
  • Informative
Reactions: robertvg and Faiz71
Vandaag nog even langs Zaltbommel gereden. Navigatie maakte er een potje van, dat gaat nog voor problemen zorgen met de toekomstige toestroom van Tesla's. Althans, extra reistijd.

De superchargers moeten nog aangesloten worden maar de geulen zijn inmiddels gevuld met zand. Wel lijkt het er op dat de laatste 3 AC/DC converters en de ontbrekende superchargers nog bezorgd moeten worden. De boel zal pas geopend worden als die er ook zijn want het is duidelijk dat die ook aangesloten gaan worden en niet pas later komen. Ik gok, afhankelijk van die levering, dat het nog wel een paar weken duurt voordat we hier kunnen laden.

IMG_20180310_094206.jpg IMG_20180310_094155.jpg IMG_20180310_094029.jpg IMG_20180310_094020.jpg 20180310_093028.jpg
 
Kan iemand mij vertellen of ik op het terrein van de SuC in Amsterdam mijn auto kan achterlaten om een wedstrijd van Ajax te bezoeken (vanmiddag)? Bedoeling is om misschien voor de wedstrijd even bij te laden en vervolgens ergens te parkeren. Iemand tips?
 
Kan iemand mij vertellen of ik op het terrein van de SuC in Amsterdam mijn auto kan achterlaten om een wedstrijd van Ajax te bezoeken (vanmiddag)? Bedoeling is om misschien voor de wedstrijd even bij te laden en vervolgens ergens te parkeren. Iemand tips?

Ja vast wel. Er is meer ruimte viel mij laatst op

er staan ook een hele rits wall charges van Tesla. Weet niet of deze voor gasten zijn
 
  • Informative
Reactions: Jelger
Vandaag nog even langs Zaltbommel gereden. Navigatie maakte er een potje van, dat gaat nog voor problemen zorgen met de toekomstige toestroom van Tesla's. Althans, extra reistijd.

De superchargers moeten nog aangesloten worden maar de geulen zijn inmiddels gevuld met zand. Wel lijkt het er op dat de laatste 3 AC/DC converters en de ontbrekende superchargers nog bezorgd moeten worden. De boel zal pas geopend worden als die er ook zijn want het is duidelijk dat die ook aangesloten gaan worden en niet pas later komen. Ik gok, afhankelijk van die levering, dat het nog wel een paar weken duurt voordat we hier kunnen laden.

View attachment 285615 View attachment 285616 View attachment 285617 View attachment 285618 View attachment 285619

Naar ik begrepen heb heeft Tesla op één van de bijeenkomsten aangegeven dat er eerst met 16 gewerkt gaat worden en dat deze naderhand worden uitgebreid tot 22.