Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Nieuwe locatie Badhoevedorp is al bijna klaar. Snel geteld 18 stals.
 

Attachments

  • 7C662140-B984-40A8-A590-BD71786FE2B2.jpeg
    7C662140-B984-40A8-A590-BD71786FE2B2.jpeg
    598.5 KB · Views: 75
Daar is een website voor ontwikkeld: Parkeerlul.NL
Niet cool. Het gebeurt maar al te vaak dat je bij aankomst te maken hebt met een parkeerbuur die zo lullig staat dat je alleen maar ook lullig kunt gaan staan. Als de parkeerbuur dan vertrekt, lijkt het of jij de parkeerlul bent. Beetje lullig dan als je op parkeerlul komt te staan.

Zo, ik heb mijn credits voor lelijke woorden voor de hele week verbruikt.
 
Niet cool. Het gebeurt maar al te vaak dat je bij aankomst te maken hebt met een parkeerbuur die zo lullig staat dat je alleen maar ook lullig kunt gaan staan. Als de parkeerbuur dan vertrekt, lijkt het of jij de parkeerlul bent. Beetje lullig dan als je op parkeerlul komt te staan.

Zo, ik heb mijn credits voor lelijke woorden voor de hele week verbruikt.

(Groten)deels mee eens, maar als je buurman zo slecht staat, dan kan jij vaak wel de schade gaan beperken (ok, met een S of X gaat dat alweer iets lastiger dan met een wat kleinere auto). Maar als iemand bijv. 2 vakken bezet, geeft het jou niet het recht om er dan "ook maar 2" te bezetten: dan ben je net zo slecht bezig.

En even specifiek bij SuC's: ik vind echt 95+% van de Tesla-rijders serieus hun best doen om de auto normaal 'binnen te lijntjes' te zetten, wat ik nu gezien heb in het half jaar dat ik Tesla rijd. Kunnen aardig wat automobilisten op parkeerplaatsen nog heel wat van leren.
 
  • Like
Reactions: Superendo
Vandaag bij Zwolle, kwam ik (warm) niet hoger dan 40kw om te laden, met nog 200km op de teller. Verschillende stallen geprobeert, had geen baat.
Tesla service gebeld maar die konden er ook niets mee.
Toe aan een nieuwe batterij of troebels in Zwolle?
 
Vandaag bij Zwolle, kwam ik (warm) niet hoger dan 40kw om te laden, met nog 200km op de teller. Verschillende stallen geprobeert, had geen baat.
Tesla service gebeld maar die konden er ook niets mee.
Toe aan een nieuwe batterij of troebels in Zwolle?
Iets meer geduld tonen. Dan zie je dat de batterij blijkbaar niet zo warm is als je vermoedt.
Of de auto niet op 'Range Mode’ zetten, dan wordt de batterij agressiever verwarmd.
 
(Groten)deels mee eens, maar als je buurman zo slecht staat, dan kan jij vaak wel de schade gaan beperken (ok, met een S of X gaat dat alweer iets lastiger dan met een wat kleinere auto). Maar als iemand bijv. 2 vakken bezet, geeft het jou niet het recht om er dan "ook maar 2" te bezetten: dan ben je net zo slecht bezig.
Door die open deur kunnen we wel samen naar binnen, maar het gaat mij erom dat je moet oppassen dat je niet bestuurders aan de internetschandpalen moet nagelen die nou net NIET iets aan de scheve situatie konden doen. En omdat je dat niet altijd weet, moet je hier gewoon voorzichtig mee zijn. Ik vind het sowieso geen goed idee, zo een site voor anoniem een ander shamen, hoewel de echte aso wel wat aandacht mag krijgen. Ik heb zelf nog een aardig dashcambeeldje liggen van vandalisme bij een SuC, maar dat moet eerst nog even langs de rechter :D
 
  • Like
Reactions: Superendo
Nou dat denk ik niet. Hij had nog 200km er in zitten. Dus een % of 58 denk ik zo. Dan gaat het laden echt niet hoger komen dan 60KW.
Ik ben net gestart in Eindhoven, roadtrippers Zwitserland verwelkomen, en had 328 km. Gestart met 60 Kw wat wel snel terug ging lopen.

Eerder had ik deze. Zou dus zeker hoger hebben kunnen komen.
 

Attachments

  • C798CD51-5E52-4CF4-98EE-B857C7748121.jpeg
    C798CD51-5E52-4CF4-98EE-B857C7748121.jpeg
    658.7 KB · Views: 54