Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Je hoeft gelukkig maar een paar minuten te laden voor je thuis bent :)
Is dit echt relevant om te posten? Dit blijft maar iedere keer naar boven komen, maar is dat nodig?

Het staat een ieder vrij om de SuC te gebruiken en nu gratis SuperChargen weg is zullen de meeste mensen er écht niet voor hun lol staan.

Maar ik zou je vriendelijk willen vragen om hier niet continue over te beginnen.
 
Is dit echt relevant om te posten? Dit blijft maar iedere keer naar boven komen, maar is dat nodig?

Het staat een ieder vrij om de SuC te gebruiken en nu gratis SuperChargen weg is zullen de meeste mensen er écht niet voor hun lol staan.

Maar ik zou je vriendelijk willen vragen om hier niet continue over te beginnen.
Een beetje plagen moet kunnen, toch? Je hebt kunnen vaststellen dat ik tientallen mogelijkheden om het lokaal gebruik van SuperChargers aan de kaak te stellen, niet heb benut. Tientallen disagrees op één post zijn ook niet mijn doel hier op dit forum.
 
Een beetje plagen moet kunnen, toch? Je hebt kunnen vaststellen dat ik tientallen mogelijkheden om het lokaal gebruik van SuperChargers aan de kaak te stellen, niet heb benut. Tientallen disagrees op één post zijn ook niet mijn doel hier op dit forum.

Ik vind dat telkens aan de kaak stellen zeer storend en de herhalingen brengen geen toevoeging aan de discussie. We kennen je standpunt nu wel (dit type ik terwijl ik gratis aan het laden ben en er is enorm veel plek voor doorreizenden).
 
  • Like
Reactions: daud
Ik vind dat telkens aan de kaak stellen zeer storend en de herhalingen brengen geen toevoeging aan de discussie. We kennen je standpunt nu wel (dit type ik terwijl ik gratis aan het laden ben en er is enorm veel plek voor doorreizenden).
Enkel degenen die zich horen aangesproken te voelen lijken Wim's opmerkingen storend te vinden :D
 
Is dit echt relevant om te posten? Dit blijft maar iedere keer naar boven komen, maar is dat nodig. Het staat een ieder vrij om de SuC te gebruiken en nu gratis SuperChargen weg is zullen de meeste mensen er écht niet voor hun lol staan. Maar ik zou je vriendelijk willen vragen om hier niet continue over te beginnen.
Velen op dit forum blijven hun eigen mening herhalen. Zo is er een forumlid die SUC-locaties bij bijvoorbeeld VdV eigenlijk heel onhandig vind. Hij brengt dat keer op keer naar boven en begint hier keer op keer over. Voegt niets nieuws toe aan de discussie en zijn standpunt is inmiddels gekend ;) (knipoog!). Zo lang we met respect, een knipoog en als volwassenen over Tesla, Elon en alles wat daarbij hoort kunnen kissebissen, dan is dat toch geen probleem?
 
Ik laad prima thuis, maar vind de steeds maar herhaalde opmerkingen (onder het mom van “ik blijf maar ageren”) ook niet echt het niveau verbeteren Elke post die we eraan wijden is teveel.

Wat mij betreft mogen herhaalde posts worden verwijderd.


waar beginnen we dan, en waar stoppen we dan ?
Enig idee hoe dikwijls hier al een post gepasseerd is met :
-traag laden aan de suc .
-welke thuislader .
-hoog verbruik bij hoge snelheid in de kou met wind op kop .
-'ik heb een referralcode en die is xxxxx'
-ik wil een supercharger in Grobbendonk.:D

etc ...
;)
 
Een beetje plagen moet kunnen, toch? Je hebt kunnen vaststellen dat ik tientallen mogelijkheden om het lokaal gebruik van SuperChargers aan de kaak te stellen, niet heb benut. Tientallen disagrees op één post zijn ook niet mijn doel hier op dit forum.
Vraag aan de moderator.
Hoe is het mogelijk dat lieden die ik als ignore heb aangevinkt nog steeds disagrees kunnen geven op mijn posts?
Ik hoopte dat ik daarvan verlost zou zijn.
 
  • Like
Reactions: is3
waar beginnen we dan, en waar stoppen we dan ?
Enig idee hoe dikwijls hier al een post gepasseerd is met :
-traag laden aan de suc .
-welke thuislader .
-hoog verbruik bij hoge snelheid in de kou met wind op kop .
-'ik heb een referralcode en die is xxxxx'
-ik wil een supercharger in Grobbendonk.:D

etc ...
;)
Die SuC in Grobbendonk teken ik voor!
 
Iemand al wat gezien in Maarsbergen? Ik rij daar (A1-file vermijdend) te hard langs om iets waar te nemen (en heb geen AP, dus moet de ogen op de weg houden:D).
Ben er gister eind van de middag, op weg naar avondvergadering, langs gereden. Was te moe om te posten toen ik weer om 0:30 thuis was.
Ben zowel bij Maarsbergen als bij Bunnik (Postiljon) even gaan kijken. Bij beide locaties is nog niets te zien. Maar bij Bunnik is véél meer ruimte, was 75% leeg. Maarsbergen stond de openbare P+R bijna vol. Bunnik is een privé parkeerplaats van Postiljon achter een slagboom. Net als bij Breukelen. Verder is Bunnik slechts een paar km van de kruising met de A27. Bunnik lijkt mij al met al een logischere locatie. Zou een grote kunnen worden. Maar hangt af van grondeigenaar, vergunningen en aansluitkosten.
 
  • Informative
Reactions: Dikkie Dik
Ben er gister eind van de middag, op weg naar avondvergadering, langs gereden. Was te moe om te posten toen ik weer om 0:30 thuis was.
Ben zowel bij Maarsbergen als bij Bunnik (Postiljon) even gaan kijken. Bij beide locaties is nog niets te zien. Maar bij Bunnik is véél meer ruimte, was 75% leeg. Maarsbergen stond de openbare P+R bijna vol. Bunnik is een privé parkeerplaats van Postiljon achter een slagboom. Net als bij Breukelen. Verder is Bunnik slechts een paar km van de kruising met de A27. Bunnik lijkt mij al met al een logischere locatie. Zou een grote kunnen worden. Maar hangt af van grondeigenaar, vergunningen en aansluitkosten.
Ik ben vaker in Bunnik geweest en dat hotel heeft een grote conferentie-zaal. Dan staat de P helemaal vol. Dus ik twijfel of het hotel hier direct aan mee gaat werken.
 
Ik ben vaker in Bunnik geweest en dat hotel heeft een grote conferentie-zaal. Dan staat de P helemaal vol. Dus ik twijfel of het hotel hier direct aan mee gaat werken.
De P zal idd niet voor niets zo groot zijn. Zal inschatting zijn hoe vaak dat voorkomt en hoeveel ruimte ze dan kunnen missen. Ik vind Bunnik waarschijnlijker, maar de tijd zal het uitwijzen.
 
Vraag aan de moderator.
Hoe is het mogelijk dat lieden die ik als ignore heb aangevinkt nog steeds disagrees kunnen geven op mijn posts?
Ik hoopte dat ik daarvan verlost zou zijn.

Dat komt inderdaad doordat, zoals Dikkie Dik al aangeeft, zij nog wel jouw berichten kunnen lezen en dus ook kunnen aangeven het daar niet mee eens te zijn. De enige oplossing is als ze jou op ignore zetten. Maar dan moet je het wel heel bont maken :rolleyes: