Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Zojuist stond Rijswijk ook in mijn navigatie. Tegen beter weten in toch maar even langsgereden, maar inderdaad alleen V3... Gelukkig kon ik Gouda nog makkelijk halen Vervelend dat het wel in de navigatie staat, je zou maar onderweg in een onbekend buitenland naar een V3 worden geleid! Toch ook maar een upgrade bestellen.
Hebben V3 chargers alleen maar CCS slangen dus? Goed om te weten - gelukkig precies een jaar geleden de upgrade al gedaan, was toen nodig voor tripje oost-europa (en dit jaar nog steeds...)
 
247 kW in Rijswijk. Aangekomen na 100 km rijden met nog 8 km range over (2%).

20200706_120609.jpg
 
Mooi! Tot welk percentage bleef hij boven de 200 kW?

Dat weet ik niet meer.
De jongen achter de bar vond het jammer dat het zo snel gaat. Eén cappuccino en je moet weer weg. Weinig tijd voor serieuze bar omzet.

Volgende week nog een keer, dan zal ik hem fiks door de 0 heen rijden in de hoop dat ie dan écht 250 kW aantikt.
247 kW voelt toch een beetje als nèt niet helemaal.

:)
 
  • Funny
Reactions: To3ornotto3?
Dat weet ik niet meer.
De jongen achter de bar vond het jammer dat het zo snel gaat. Eén cappuccino en je moet weer weg. Weinig tijd voor serieuze bar omzet.

Volgende week nog een keer, dan zal ik hem fiks door de 0 heen rijden in de hoop dat ie dan écht 250 kW aantikt.
247 kW voelt toch een beetje als nèt niet helemaal.

:)
Je verliest altijd wat kW in de kabel en aansluitingen. Ik weet niet zeker wat Tesla zegt over die 250 kW (laad stall vermogen of auto), maar bij Ionity is het goed zichtbaar op de display van de zuil. Daarop zie je altijd een hogere kW laadsnelheid dan dat de auto zelf aangeeft.
 
Mijn Model S uit 2013 (gratis laden) wordt sinds vanochtend ineens niet meer toegelaten aan de SuC: payment required. Uitstaande bedrag: 0,00. Toevoegen payment method lukt niet (MCU toont alleen blank scherm). Uiteraard niemand bereikbaar bij Tesla. Dus maar even bijladen bij Allego (CCS)
Ik heb nog wel wat ponden openstaan van mij SuC sessies in de UK. Daar werk de SEPA betaalmethode kennelijk niet. Ik heb Tesla al 3x een mail gestuurd met het verzoek om een factuur, dan maak ik het openstaande bedrag graag over. Toch maar even gaan regelen voordat ik in Frankrijk niet kan laden bij SuC vanwege openstaande betalingen..
 
Ik heb nog wel wat ponden openstaan van mij SuC sessies in de UK. Daar werk de SEPA betaalmethode kennelijk niet. Ik heb Tesla al 3x een mail gestuurd met het verzoek om een factuur, dan maak ik het openstaande bedrag graag over. Toch maar even gaan regelen voordat ik in Frankrijk niet kan laden bij SuC vanwege openstaande betalingen..

Dat zou ik zeker doen. Ik werd vrijdag uit het netwerk geknikkerd. Na de gebruikelijke toestand om iemand a/d lijn te krijgen is pas vanochtend de toegang tot het netwerk weer geactiveerd.