mfmvdsande
Member
En niet onbelangrijk... geen shared stalls meer met V3!!Weet ik - was een antwoord op een vraag van iemand anders - ik ben allang blij met 146kW wat mijn eigen record is
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En niet onbelangrijk... geen shared stalls meer met V3!!Weet ik - was een antwoord op een vraag van iemand anders - ik ben allang blij met 146kW wat mijn eigen record is
Hebben V3 chargers alleen maar CCS slangen dus? Goed om te weten - gelukkig precies een jaar geleden de upgrade al gedaan, was toen nodig voor tripje oost-europa (en dit jaar nog steeds...)Zojuist stond Rijswijk ook in mijn navigatie. Tegen beter weten in toch maar even langsgereden, maar inderdaad alleen V3... Gelukkig kon ik Gouda nog makkelijk halen Vervelend dat het wel in de navigatie staat, je zou maar onderweg in een onbekend buitenland naar een V3 worden geleid! Toch ook maar een upgrade bestellen.
Bij zulke snelheden is een foto echt nietszeggend, gewoon even een MPEG van de hele sessie aub247 kW in Rijswijk. Aangekomen na 100 km rijden met nog 8 km range over (2%).
View attachment 561022
Afgelopen week was er nog niks in Uden. Zal er morgen op de heen of terugweg eens langs rijden.Nice! Geen verder nieuws over Uden en Apeldoorn?
Mooi! Tot welk percentage bleef hij boven de 200 kW?247 kW in Rijswijk. Aangekomen na 100 km rijden met nog 8 km range over (2%).
View attachment 561022
Per kWh, mogen we toch hopen.V3 Suc ook 0,25€ / kW?
Mooi! Tot welk percentage bleef hij boven de 200 kW?
Je verliest altijd wat kW in de kabel en aansluitingen. Ik weet niet zeker wat Tesla zegt over die 250 kW (laad stall vermogen of auto), maar bij Ionity is het goed zichtbaar op de display van de zuil. Daarop zie je altijd een hogere kW laadsnelheid dan dat de auto zelf aangeeft.Dat weet ik niet meer.
De jongen achter de bar vond het jammer dat het zo snel gaat. Eén cappuccino en je moet weer weg. Weinig tijd voor serieuze bar omzet.
Volgende week nog een keer, dan zal ik hem fiks door de 0 heen rijden in de hoop dat ie dan écht 250 kW aantikt.
247 kW voelt toch een beetje als nèt niet helemaal.
Is het bij een 3 anders dan bij een S/X? Ik had het idee dat juist pas tegen de 10 de snelheid echt hoog werd, en daaronder juist lager..?Volgende week nog een keer, dan zal ik hem fiks door de 0 heen rijden in de hoop dat ie dan écht 250 kW aantikt.
247 kW voelt toch een beetje als nèt niet helemaal.
Hoe sneller de superchargers, hoe minder interessant het wordt dat zo een supercharger bij een hotel staatDe jongen achter de bar vond het jammer dat het zo snel gaat. Eén cappuccino en je moet weer weg. Weinig tijd voor serieuze bar omzet.
Ik heb nog wel wat ponden openstaan van mij SuC sessies in de UK. Daar werk de SEPA betaalmethode kennelijk niet. Ik heb Tesla al 3x een mail gestuurd met het verzoek om een factuur, dan maak ik het openstaande bedrag graag over. Toch maar even gaan regelen voordat ik in Frankrijk niet kan laden bij SuC vanwege openstaande betalingen..Mijn Model S uit 2013 (gratis laden) wordt sinds vanochtend ineens niet meer toegelaten aan de SuC: payment required. Uitstaande bedrag: 0,00. Toevoegen payment method lukt niet (MCU toont alleen blank scherm). Uiteraard niemand bereikbaar bij Tesla. Dus maar even bijladen bij Allego (CCS)
Voor de duidelijkheid: niet mijn foto maar van Facebook.View attachment 561197 Net een bericht op twitter dat in Apeldoorn dat er 12 stalls van de 20 reeds geplaatst zijn....
Ik heb nog wel wat ponden openstaan van mij SuC sessies in de UK. Daar werk de SEPA betaalmethode kennelijk niet. Ik heb Tesla al 3x een mail gestuurd met het verzoek om een factuur, dan maak ik het openstaande bedrag graag over. Toch maar even gaan regelen voordat ik in Frankrijk niet kan laden bij SuC vanwege openstaande betalingen..