Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Stalls in Mokum staan binnen de hekken.....gezien de ligging van de 4 extra stalls is er geen andere optie dan via de slagbomen naar binnen te gaan.
Moet zeggen dat het de afgelopen week relatief rustig was in ZO.

Toch nog eens wezen kijken vanmiddag.. inderdaad 4 binnen de hekken (links op de foto) en twee achter het pand buiten de hekken (rechts) - de laatste bedoeld voor Tesla-gebruik.

IMG_0115.jpg
 
Ik was verleden weekend in Hoorn daar maar slechts 4 stalls, 1 tesla stond er al heel lang aan de lader ik ben 40 minuten wezen eten en hij stond ernog er is een max van 40 minuten daar. Echter toen ik aankwam moest ik wachten en daarbij nog een andere Tesla rijder die aankwam. 4 stalls is gewoon te weinig minimaal 6 of 8.
 
Ik was verleden weekend in Hoorn daar maar slechts 4 stalls, 1 tesla stond er al heel lang aan de lader ik ben 40 minuten wezen eten en hij stond ernog er is een max van 40 minuten daar. Echter toen ik aankwam moest ik wachten en daarbij nog een andere Tesla rijder die aankwam. 4 stalls is gewoon te weinig minimaal 6 of 8.

Een van de weinig Suc's die ik af en toe echt nodig heb en het is altijd wachten daar. Tenminste 8 nodig op zo'n locatie.