Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik sta nu bij SUC Emmeloord te laden, maar dat gaat allerjezus langzaam. Sta maar met 1 andere MS. Begon rond de 80kW, maar ondertussen 35kW... verschillende stalls geprobeerd al.
Wat kan de oorzaak zijn? Warm aangesloten.
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    313.8 KB · Views: 50
Ik sta nu bij SUC Emmeloord te laden, maar dat gaat allerjezus langzaam. Sta maar met 1 andere MS. Begon rond de 80kW, maar ondertussen 35kW... verschillende stalls geprobeerd al.
Wat kan de oorzaak zijn? Warm aangesloten.
Toevallig niet dezelfde die vorige week in Amsterdam een stall of 6 geprobeerd heeft ;) Was wel een leuk gezicht. Lijken me verder normale waardes.
Trouwens mooie waarde 280 km bij 40%
 
Dit was de 3de stall die ik probeerde, slimmerik... dus dan start de teller weer op 0. ;)

Waarschijnlijk de drop in kW na de 75% vol inderdaad. Dat wist ik niet. 80kW ook niet geweldig, maar acceptabel. Dank voor de vriendelijke uitleg.
Ik het begin wilde ik ook nog eens hoppen van stal. Maar eigenlijk heeft het weinig zin om te wisselen of er moet echt dramatisch in vermogen zijn. Overigens kun je op YouTube verschillende versies zien met wat voor vermogen ze laden. Ik laad meestal tot 80%. Weinig geduld voor het resterende deel.
 
Leggen ze nog wel wat uit bij de aflevering tegenwoordig?
Ze checken bij aflevering wel goed of de koper helemaal nieuw is of mogelijk een tweede of derde auto komt afhalen.
Toen mij zoon en ik zijn X gingen afhalen wist de DS dat vaderlief niet helemaal nieuw was in Tesla land.
De uitleg werd - met wederzijds goedvinden - beperkt tot enkele minuten.