Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Bijzonder, dat is de eerste in lange tijd die niet bij de VdV staat. Voor zover ik het uit de afbeelding op kan maken is dit inderdaad afslag A15 Leerdam, op de parkeerplaats bij een McDonald's en een ander wegrestaurant.

Google Maps
Zo te zien inderdaad achter op de parkeerplaats bij Restaurant Goudreinet Vuren en de McDonalds.
upload_2018-3-14_13-2-48.png
 
Last edited:
Beste Nederlandse/Belgische Tesla eigenaren en fans, wij zijn 6 studenten van de Fontys hogeschool in Eindhoven en wij mogen met trots zeggen dat Tesla Nederland onze project-opdrachtgever is! Het is een unieke ervaring om voor dit innovatieve bedrijf te mogen brainstormen, wij doen daarom ook ons uiterste best om een goed resultaat op te leveren aan Tesla. Middels deze korte vragenlijst kunt u ons daarbij helpen. Doet u mee?

Elektrische (Tesla) rijder?

Bedankt!
 
Fijn dat er superchargers bij komen, zeer welkom. Wat ik mij wel afvraag is hoe het er voor de grote steden gaat uitzien. Rotterdam, Den Haag en Utrecht zijn opvallende witte vlekken op de kaart. Weet iemand daar iets van? Ook een servicecenter in Utrecht zou logisch zijn, maar dat is misschien teveel off topic hier. :D
 
  • Like
Reactions: HWS
Fijn dat er superchargers bij komen, zeer welkom. Wat ik mij wel afvraag is hoe het er voor de grote steden gaat uitzien. Rotterdam, Den Haag en Utrecht zijn opvallende witte vlekken op de kaart. Weet iemand daar iets van? Ook een servicecenter in Utrecht zou logisch zijn, maar dat is misschien teveel off topic hier. :D

Ik hoop op locatie Schiedam-Noord, SuC naast nieuwe vd Valk waarvan bouwvak net leeg is... midden op knooppunt Benelux, kruising A4-A20
 
  • Like
Reactions: Hilbert68
Beste Nederlandse/Belgische Tesla eigenaren en fans, wij zijn 6 studenten van de Fontys hogeschool in Eindhoven en wij mogen met trots zeggen dat Tesla Nederland onze project-opdrachtgever is! Het is een unieke ervaring om voor dit innovatieve bedrijf te mogen brainstormen, wij doen daarom ook ons uiterste best om een goed resultaat op te leveren aan Tesla. Middels deze korte vragenlijst kunt u ons daarbij helpen. Doet u mee?

Elektrische (Tesla) rijder?

Bedankt!

Les 1: een optie 'Wil ik niet zeggen' moet aanwezig zijn. Ik wil best vragen beantwoorden, maar zaken als inkomen deel ik niet met jullie.
En doordat jullie dat een verplicht veld hebben gemaakt, had ik geen andere keus dan de enquête af te breken.
 
  • Like
Reactions: dicktump
Fijn dat er superchargers bij komen, zeer welkom. Wat ik mij wel afvraag is hoe het er voor de grote steden gaat uitzien. Rotterdam, Den Haag en Utrecht zijn opvallende witte vlekken op de kaart. Weet iemand daar iets van? Ook een servicecenter in Utrecht zou logisch zijn, maar dat is misschien teveel off topic hier. :D

Daar komen de grote laadpleinen straks met 100 of meer stalls voor Tesla rijders die bij huis niet kunnen laden en in plaats van dagelijks gezoek naar paaltjes liever één of twee keer per week komen laden met faciliteiten. Is ooit eens door tesla naar buiten gebracht als tegemoetkoming voor grote steden naast in de steden op diverse plaatsen City chargers die 72 Kw leveren.
 
  • Like
Reactions: jww1966