Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
IMG_0669 (1).jpg
Gistermiddag in Dordrecht.. ze kwamen (naar bleek) even naar de X kijken en reden toen direct weer weg... Op zoek naar een goede auto zo te zien.. Was wel een grappig gezicht -;)
 
  • Funny
Reactions: simonsmidt
Net voor slapen gaan dit op Facebook gelezen. Zou goede info kunnen zijn.

“Dit vertelde de mannen mij die informeerde de boel af te graven voor alle SUC's in de Benelux heel open, afgelopen week bij de nieuwe SUC in Leerdam/Vuren. Next up was Hoorn: uitbreiden, Eindhoven: uitbreiden, Breukelen en oh ja; Cuijk (onder Nijmegen).”

Wie gaat hier eens kijken: Van der Valk | Hotel Nijmegen | A73 | kamers | restaurant | zalen
 
  • Like
Reactions: shoot72
Net voor slapen gaan dit op Facebook gelezen. Zou goede info kunnen zijn.

“Dit vertelde de mannen mij die informeerde de boel af te graven voor alle SUC's in de Benelux heel open, afgelopen week bij de nieuwe SUC in Leerdam/Vuren. Next up was Hoorn: uitbreiden, Eindhoven: uitbreiden, Breukelen en oh ja; Cuijk (onder Nijmegen).”

Wie gaat hier eens kijken: Van der Valk | Hotel Nijmegen | A73 | kamers | restaurant | zalen

Ik hoop dat Winschoten vóór 1-5-18 gerealiseerd wordt :rolleyes: Dan gaan wij weer naar Zweden :)
 
Nu we toch bezig zijn: een SuC aan de Friese kant van de afsluitdijk zou ook mooi zijn. Nu is er vanaf Hoorn pas voor de eerste keer weer eentje in Drachten. Van der Valk Sneek zou naar mijn idee een mooie plek zijn. Zal mijn buurman verderop in de straat eens vragen, die is ook eigenaar van Van der Valk Emmeloord en heeft tot nu toe een mooie extra omzet van Tesla rijders die iets komen eten/drinken. Destijds vertelde hij dat Sneek voorlopig niet in aanmerking zou komen maar wellicht is dat nu anders.