Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Leef je uit, ik hou je zeker niet tegen. ;) Maar 'ze' wilden niet eens een auto wegslepen die voor mijn garage geparkeerd stond.Wegslepen gaat op mijn kosten (niet op die van de foutparkeerder), en alle schade wordt civielrechtelijk op mij verhaald. Dat zal voor vdv, dat betreft prive terrein, niet anders zijn.

Wij hebben hier nu prive parkeerplaatsen voor ons eigen huis in een blauwe zone, maar er is niemand die wat tegen foutparkeerders kan doen. Been there, tried that, etc. Enige dat helpt is eigen auto er voor parkeren zodat moet worden aangebeld om de auto weg te kunnen halen. Wat nog beter helpt is dan de bel uitschakelen (het huis zit achter een stalen hek), dus behoorlijk moeilijk te bereiken.
 
Van de week is er toch een Model 3 bij Zevenaar aan de SuC gezien? Hoe kon die daar laden zonder CCS? Iemand dat gezien?
Deze was aan het laden door de SC kabel onder de op een kiertje geopende kofferbakdeksel door. Op het moment van afkoppelen, wat heel snel ging, stond ik wat meer aan de voorkant te kijken en heb dus niet gezien wat er in de kofferbak zat.
 
  • Informative
Reactions: widodh
Iemand die toevallig meer weet over mogelijke ontwikkelingen omtrent SuC bij Leiderdorp?

Gisteren rondje over het bedrijven terrein bij Bas Neon gereden maar ik zie nog niks wat ook maar enigszins op een SuC kan gaan lijken.. gaan ze 2018 toch niet halen :) er stond eerst zomer 2018, toen eind 2018 maar denk dat ze deze moeten gaan aanpassen naar begin 2019.
 
Ik wordt heel blij als ik dit plaatje zie. Er zijn afgelopen weken weer heel wat (toekomstige) SuC's bij gekomen.
Hoezo probleem om elektrisch te rijden?
Je kunt volgend jaar zelfs rond de Oostzee rijden (wat erg de moeite waard is).
Ik zie de andere snellaadsystemen niet snel een dergelijke dekking halen.
540.jpg
 
  • Like
Reactions: S-19910
En weet iemand wanneer die van Winschoten, Emmen en Assen open gaan? Ze zijn, na een hele poos als 'binnenkort' getoond te zijn, verdwenen van de overzichten. Althans ik kan ze niet meer vinden.
Winschoten en Klazinaveen staan gewoon op de kaart op de Tesla site. Alleen zal vermelde 2018 wel niet gehaald worden.
Assen lijkt inderdaad vervallen.
 
  • Informative
Reactions: shthpnz
Zo vlak bij huis dit soort avonturen aangaan is niet zonder risico :p
IDD,

Om er ff tussenuit te knijpen...
Vroeger was het: schat, ik ga even sigaretten halen...
Nu: schat, ik ga even aan de supercharger hangen...
Of als je te laat thuis komt na een buitenschoolse activiteit: tja, de supercharger was geICEd...

Maar het grootste risico is dat je hier geFLAMEed wordt door de Federatie Landelijke Oplaad Politie (FLOP) ;)
 
"Landelijk opererend #familiebedrijf in sector #Bouw #Ontwikkeling & #Transformatie. 81 jaar kwaliteit, duurzaamheid, betrokkenheid bij opdrachtgever & gebruiker"

Het lijkt me dat www.scholtens.eu wel gevoelig hoort te zijn voor het welslagen van de transitie naar duurzaam vervoer.
Hun medewerkster blijkbaar wat minder. Jammer.

En het lijkt er op dat Van der Valk ook meer verantwoordelijkheid mag nemen, zij willen blijkbaar graag klandizie van Tesla rijders. Dan horen ze ook te zorgen dat hun faciliteiten naar behoren functioneren.
We gaan nog wat meemaken als Model 3 de Nederlandse wegen gaat overspoelen.


Beste meneer xxx,

Allereerst onze welgemeende excuses voor dit voorval. Wij zullen al onze bestuurders aanspreken hierop, het is natuurlijk niet de bedoeling dat onze voertuigen laadplaatsen bezet houden. U kunt uw community laten weten dat wij onze bestuurders hierop zullen aanspreken en gaan ervan uit dat dit niet meer zal voorkomen.


Met vriendelijke groet,


L.A. (Laura) Oosterbaan
Wagenparkcoördinator
Scholtens Groep



Er op aanspreken werkt dus prima.
 
Beste meneer xxx,

Allereerst onze welgemeende excuses voor dit voorval. Wij zullen al onze bestuurders aanspreken hierop, het is natuurlijk niet de bedoeling dat onze voertuigen laadplaatsen bezet houden. U kunt uw community laten weten dat wij onze bestuurders hierop zullen aanspreken en gaan ervan uit dat dit niet meer zal voorkomen.


Met vriendelijke groet,


L.A. (Laura) Oosterbaan
Wagenparkcoördinator
Scholtens Groep
Geert Scholtenslaan 10, Wognum
Postbus 8, 1687 ZG Wognum

Telefoon : (0229) 28 18 00
Email : [email protected]
Site : www.scholtens.eu
Er op aanspreken werkt dus prima.
Best kans dat het Laura zelf was die daar stond te ICEen :rolleyes:
 
Beste meneer xxx,

Allereerst onze welgemeende excuses voor dit voorval. Wij zullen al onze bestuurders aanspreken hierop, het is natuurlijk niet de bedoeling dat onze voertuigen laadplaatsen bezet houden. U kunt uw community laten weten dat wij onze bestuurders hierop zullen aanspreken en gaan ervan uit dat dit niet meer zal voorkomen.


Met vriendelijke groet,


L.A. (Laura) Oosterbaan
Wagenparkcoördinator
Scholtens Groep
Geert Scholtenslaan 10, Wognum
Postbus 8, 1687 ZG Wognum

Telefoon : (0229) 28 18 00
Email : [email protected]
Site : www.scholtens.eu


Er op aanspreken werkt dus prima.
Goed gedaan! Complimenten.
 
  • Like
Reactions: HWS and PaulusdB