Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Vraag aan de moderator.
Hoe is het mogelijk dat lieden die ik als ignore heb aangevinkt nog steeds disagrees kunnen geven op mijn posts?
Ik hoopte dat ik daarvan verlost zou zijn.
Ik erger me sowieso aan de vele disagrees die er de laatste weken worden gegeven....ik word op bijna elk van mijn posts door ene @Guru3D van een disagree voorzien. Het wordt er niet gezelliger op..........
 
  • Like
Reactions: Maurice1
Ik snap iets niet. Een disagree is toch niets meer dan een oneens? Prima toch als iemand een andere mening heeft?...of zijn jullie het daarmee...oneens?;)
In het geval van @Guru3D heeft het niets met een mening te maken. Ik stop al 5 jaar zeer veel van mijn spaarzame vrije tijd in het organiseren van de E-Rally. Als na zeer lang vergaderen, wikken en wegen door het bestuur gezamenlijk wordt besloten het een jaar uit te stellen en ik zeer weloverwogen hier over post op dit forum volgt er steevast een disagree.
Lees hier E Rally 2019: Editie nummer 6!
 
k erger me sowieso aan de vele disagrees die er de laatste weken worden gegeven....ik word op bijna elk van mijn posts door ene @Guru3D van een disagree voorzien. Het wordt er niet gezelliger op

Nee @is3 das niet helemaal fair he, met alle respect maar je deelt zelf als eerste iets van 4 dislikes in een enkel draadje aan mij uit in een discussie die al beeindigd was. Tja, vervolgens check ik wat van jouw posts en een aantal was ik het dan ook spontaan niet mee eens, heel toevallig een evenredig aantal van 3 of 4 dislikes.

Dus wel zelf gemakkelijk uitdelen, maar ontvangen schiet je in het verkeerde keelgat. Anyway, laat ik back on topic gaan en het maar laten voor wat het is. Mocht je het willen bespreken stuur me gerust een PM.
 
  • Like
Reactions: Rqcg and job-lek
Onderschat niet de gezelligheid aan de SuC-bar!
Jammer dat ik hier in het Nederlandse topic zit, maar iemand vermeldde gisteren ofzo de supercharger in Heusden-Zolder, BE?

Heb toch al een paar keren met een lekkere pint in de truckerstaverne gezeten.

In Nederland is het tot nog toe beperkt gebleven tot een espresso.
 
Enne iemand nog beweging in Winschoten gezien...?! ;)
Zou wel lekker zijn een beetje in de achtertuin supersnel laden.
Thuis doe ik de M3 straks gewoon aan een normale stekker.
Die combi lijkt me wel wat.

Helaas niet.. Verwacht eigenlijk ook niet dat hij binnenkort komt. Weet wel via via dat een aanvraag was binnengekomen van Tesla bij de gemeente maar dat is al een tijdje terug. Heb zo'n beetje van het hele jaar de Gemeentebladen met vergunningen en andere aankondigingen doorgebladerd maar niks gevonden. Wel de melding van aanvraag laadstation van FastNed aan de A7 daarin gevonden.
 
Jammer dat ik hier in het Nederlandse topic zit, maar iemand vermeldde gisteren ofzo de supercharger in Heusden-Zolder, BE?

Heb toch al een paar keren met een lekkere pint in de truckerstaverne gezeten.

In Nederland is het tot nog toe beperkt gebleven tot een espresso.
Heb ooit bij SuC Apeldoorn anders een prima lokaal biertje geproefd vorig jaar :) Veluwse Schavuyt Blond. Dus het kán ook in NL ;)