Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik was even langs van der Valk in Uden gereden om te kijken of de geplande SuC van "Veghel" misschien daar terecht komt, en ook de nieuwbouw daarnaast (KFC, McDonalds en een tankstation zijn al online) maar nog geen spoor van een SuC. Wel plek zat. Misschien komt de SuC dan toch in Veghel zelf. Ben benieuwd...
 
Hier wordt toch niet vermeld dat het CCS palen zijn? De app doet dit al een tijdje.

EDIT, ah, ik zie het al, het totale aantal stalls is lager, was me nog niet opgevallen.

Zoals je in het screenshot kunt zien worden er veel minder stalls weergegeven dan er in totaal zijn. Dit zijn dus de aantallen CCS stalls en hun beschikbaarheid.
Badhoevedorp bijvoorbeeld heeft in totaal 32 stalls (aantal niet zichtbaar in de Model 3 of app). Zichtbaar in de app of in de Model 3 bijvoorbeeld: 6 van 8 beschikbaar.

EDIT, je had dit zelf al geconcludeerd terwijl ik aant typen was. :p
 
  • Funny
Reactions: ePeter
Het zou eerst maarsbergen worden en dan Bunnik, maar ik geef Grobbendonk ook een kans, al ligt dat niet aan de A12, is de N13 OK @S-19910 ?

Gaat Maarsbergen niet meer door?
Staat nog wel op de site van Telsa alleen zie in Maarsbergen zelf nog niks gebeuren

Naarden kan ik ook niks over vinden staat op de site van Telsa nog steeds Hilversum.

Ik mis overigens echt superchargers richting Rotterdam en Den Haag vanuit Amersfoort moet ik altijd moeilijk doen.
 
Last edited:
Gaat Maarsbergen niet meer door?
Staat nog wel op de site van Telsa alleen zie in Maarsbergen zelf nog niks gebeuren

Naarden kan ik ook niks over vinden staat op de site van Telsa nog steeds Hilversum.

Ik mis overigens echt superchargers richting Rotterdam en Den Haag vanuit Amersfoort moet ik altijd moeilijk doen.

Het is zowiezo vreemd dat er geen enkele Supercharger te vinden is in Rotterdam.
 
Qua doorreisbestemmingen zouden Winschoten (A7 - tussen Drachten en Bremen zit niets) en in iets mindere mate, want minder doorgaand verkeer, Klazienaveen (A37 - tussen Zwolle en Bremen zit niets) voor de hand liggen.

Je reageerde op mijn post over Zeeland waar ik aangaf dat SuC's in Zeeland niet echt nodig zijn, Winschoten ligt iets verder ....

Maar laat er nou toevallig wel een SuC komen in Winschoten :)