Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Misschien moet ik deze discussie vermijden, sorry...

Als ik thuis niet kan laden omdat ik geen oprit heb (openbare straatpaal komt hopelijk volgende maand) dan ga ik lekker gratis laden bij de SuC om de hoek. Over een paar maanden betaal ik er ook voor. Zelfs Tesla zegt dat dit een prima reden is om de SuC te gebruiken. En ja, zodra er een laadpaal bij mijn huis in de buurt is dan ga ik die gebruiken. Het gaat mij niet om het geld, maar het gemak. En ik vind het leuk om andere Teslarijders te ontmoeten.
 
Misschien moet ik deze discussie vermijden, sorry...

Als ik thuis niet kan laden omdat ik geen oprit heb (openbare straatpaal komt hopelijk volgende maand) dan ga ik lekker gratis laden bij de SuC om de hoek. Over een paar maanden betaal ik er ook voor. Zelfs Tesla zegt dat dit een prima reden is om de SuC te gebruiken. En ja, zodra er een laadpaal bij mijn huis in de buurt is dan ga ik die gebruiken. Het gaat mij niet om het geld, maar het gemak. En ik vind het leuk om andere Teslarijders te ontmoeten.
Haha!
Don’t go there!!! Pun intended, ik zeg het maar. :)



Ps uit ervaring: al 4 jaar kan ik gratis succen en heb ik geen oprit: toch kom ik inmiddels maar zelden meer bij de sucs. In het begin wel, hoor!
Maar het wachten is zooooo saai en de tijd dat teslarijders bij sucs gezellig deden is passé. Laden aan de paal op straat: easy.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: S-19910 and SeBsZ
Ik heb sinds 2017 een S en nu ingeruild voor een 3 en af en toe kan ik mensen nog helpen met hun nieuwe auto bij de SuC, vooral vorige week toen er allemaal nieuwe 3 eigenaren kwamen. Maar je hebt gelijk hoor, zodra die laadpaal in m'n straat komt zal ik veel minder daar staan.
 
  • Like
Reactions: S-19910
Al een aantal keer naar zuid europa gereden met de MS en eigenlijk nooit problemen gehad met SuC die "ge-iced" werden, slecht 1 maal bij Machelen, maar dat ondervang ik door bij Antwerpen te laden.
Zolang het allemaal goed gaat is er geen irritatie, het wordt wel een beetje sneu als je op doorreis bent en teveel tijd kwijt raakt door niet goed functionerende of door ICE bezette Tesla palen.
Begreep dat in Arlon ook regelmatig auto's parkeren op de tesla parkeerplaatsen.

Komende meivakantie weer naar Toscane, ben benieuwd hoe het loopt...
 
  • Helpful
Reactions: NovaS