Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
18AD8744-5BCE-405B-B6D2-3B92650A3F7B.jpeg

5a bij Breda deed het bij mij niet en toen ik het vermelde nummer belde kreeg ik melding dat nummer niet bestaat. Meer mensen met zelfde ervaring?
 
  • Informative
Reactions: JeroenNL
Gisteren wilde ik laden bij SuC Ugchelen. Toen ik de stekker in de laadpoort stopte kreeg ik eerst een foutmelding dat de stekker niet goed in de laadpoort zou zitten waarop ik de stekker er uit heb gehaald en opnieuw er in stopte. De auto begon toen wel te laden maar met lage snelheid gezien de SoC. Omdat ik geen vliegende haast had heb ik het maar gewoon zo gelaten.
Een kwartiertje later wilde ik loskoppelen maar dat lukte niet, wat ik ook probeerde. Tesla service gebeld en met de adviseur het hele riedeltje nog een keer doorgelopen maar niets werkte en op afstand kon hij niets doen omdat de laadpaal geen storing gaf. De laatste strohalm was de X in "diepe rust" (woorden van de adviseur) te brengen door af te sluiten, weg te lopen en voor minimaal 5 minuten uit de buurt van de auto te blijven.
Zo gezegd, zo gedaan en toen ik weer terugkwam en de kabel probeerde te ontkoppelen lichtte de laadpoort in zowat alle kleuren van de regenboog op (nog nooit eerder gezien). Vervolgens een klik en de stekker ontkoppelde.
Nu hadden we geen bijzonder grote haast, maar ik hoop dat dit niet gebeurt als we onderweg zijn naar Italië. De reistijd wordt dan wel erg lang. Ik ga de komende weken maar even wat vaker gebruik maken van SuC's om te kijken of dit eenmalig was.