Toch niet helemaal correct, B.
Het vertoonde SuC laadproces was altijd al zo. De tweede auto krijgt altijd wat er 'over' is bij de reeds ladende auto, echter
met een minimum van 35 kW. Afhankelijk van het maximale laadvermogen van het tweetal aansluitingen resteerde er dus nooit 'de volle mep' voor nummer één.
Het optredende tijdsverlies was echter altijd verwaarloosbaar, omdat er slechts een kleine tijdspanne gedurende de laadcurve was dat een auto meer dan 90 kW kon trekken. (Maximum was zelfs ooit maar 90 kW.) Dat ligt tegenwoordig wat anders, zeker wanneer je een Model 3 hebt. Daarom is het tijdsverschil niet meer verwaarloosbaar. Maar nog steeds erg klein. Ik schat zelfs dat het tijdsverlies door het verplaatsen van de auto groter is dan door het tijdsverlies vanwege het lagere laadvermogen gedurende een korte periode.
Ik wijs inmiddels mensen die een gepaarde lader kiezen daar niet eens meer op. Puur uit egoïstische motieven; wanneer zij dit structureel doen, blijven er statisch meer ongepaarde laders vrij voor hen die daar wel op letten.