Moosmans
Member
Ik kan er eind van de middag even langsrijden, zit nu op een steenworp afstand
Even langsrijden zou top zijn!
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik kan er eind van de middag even langsrijden, zit nu op een steenworp afstand
Klopt, ook bij Hoorn al 3 nieuwbakken M3 mensen geholpen en uitleg gegeven hoe het werkt en dat je niet een stall moet delen als er vrije paren beschikbaar zijn.
Sowieso mogen ze wat meer uitleg geven. Toen ik hem eind maart voor het eerst ging opladen bij Fastned kreeg ik de stekker er niet uit. Iemand anders kwam even kijken en snapte het ook niet. Ik heb de noodontgrendeling maar gebruikt. Wat bleek: ik wist niet dat je hem via het scherm / app nog moest ontgrendelen.
Het is basiskennis wat niet uit wordt gelegd bij het afleveren. Het was natuurlijk ook mega druk met afleveren eind maart. Maar geef desnoods even een foldertje oid mee.
Stonden er een flink aantal te laden, dus geen probleem op dit momentEven langsrijden zou top zijn!
Aan de andere kant mogen ze toch ook wel verwachten dat mensen de handleiding vóóraf lezen. Als ze dat al niet doen, dan lezen ze misschien het foldertje ook niet.
Stonden er een flink aantal te laden, dus geen probleem op dit moment
Kan natuurlijk wel zijn dat ze morgen onderhoud gaan doen en hem daarom vast "in onderhoud" hebben gezet.
Krijg je bij een computer uitleg? Nee. Bij een rijdende tablet blijkbaar ook niet.Sowieso mogen ze wat meer uitleg geven. Toen ik hem eind maart voor het eerst ging opladen bij Fastned kreeg ik de stekker er niet uit. Iemand anders kwam even kijken en snapte het ook niet. Ik heb de noodontgrendeling maar gebruikt. Wat bleek: ik wist niet dat je hem via het scherm / app nog moest ontgrendelen.
Het is basiskennis wat niet uit wordt gelegd bij het afleveren. Het was natuurlijk ook mega druk met afleveren eind maart. Maar geef desnoods even een foldertje oid mee.
Ik heb afgelopen vrijdagnacht nog aan de SuC van Leiderdorp gehangen.
Piek van 116kW na 2 minuten, 4 minuten later al op 107kW bij een SoC van 28% waar een jaar geleden voor de introductie van de CCS combo ik eigenlijk altijd 118kW haalde tot circa 45%.
Ik had enkel een Splash and Dash nodig om thuis te komen want anders was ik van stall gewisseld. Was trouwens om 1u 's nachts en de SuC was praktisch uitgestorven. Mac dicht, wat een ellende.
Ik merk ook dat bij een opgewarmde accu na een lange rit met een soc van 30% de snelheid maar kort de 117kW haalt, om daarna, na een paar minuutjes, terug te vallen naar rond de 95-100kW.
Hebben ze met de software updates het laadproces ook aangepast?
Exotische snelheden heb ik nog niet echt gehaald (behalve een tijdje geleden één keertje in Apeldoorn iets van 120kW)
11kWh in 11 minuten, da’s een gemiddelde snelheid van 60kW als ik het goed is. Da’s niet heel snel toch?De vorige keer voor een splash and dash was 22 september en haalde ik 138kW en zat er in 11 minuten 11kWh. Ik vind het apart, helaas had ik m'n OBD2 niet bij me want ik verwachte niet dat een Splash en Dash nodig maar durfde niet met 1% aan te komen en dan ook nog te moeten hypermilen.
Stonden er een flink aantal te laden, dus geen probleem op dit moment
Kan natuurlijk wel zijn dat ze morgen onderhoud gaan doen en hem daarom vast "in onderhoud" hebben gezet.
11kWh in 11 minuten, da’s een gemiddelde snelheid van 60kW als ik het goed is. Da’s niet heel snel toch?
Hmmm, eenheden politie hier Ramonneke, je laadt met 11 kW oplopend tot 138 kW (vermogen), en je voegt 21.4 kWh (hoeveelheid = vermogen* tijd) toe.